![]() |
mijn buuv' is eens op een naaktslak gaan staan met d'r blote voeten, ze voelde hem gewoon uit elkaar spatten tussen haar tenen :cool:(n)
|
damn, door dit topic heb ik ruim twintig minuten naar puistuitknijp-filmpjes zitten kijken op youtube. :/
|
Op de tegels in de achtertuin lopen enorm veel dikke slakkensporen. Ik vermoed van naaktslakken :( gezien de grootte en dat ik eerder een dikke lichtbruine naaktslak op de tegels zag.. ik haat naaktslakken big time :'( yuk yuk yuk
|
Oooh en op de kapstok op mijn werk, waar altijd de oranje hesjes op worden gegooid die we aan moeten, lag een zakje met volledig groen geworden boterhammen :| lekker
|
ieuw ieuw ieuw ieuw vieze kaas vol schimmel vanochtend! maar ja, ooit ook een kaas gevonden met maden, dus het viel eigenlijk nog best mee.
|
in de 3e van de middelbare school hadden we een keer met mooi weer buiten gym, toen we terug liepen naar de kleedkamers was er zo'n breezah-tutje dat op der blote voeten vol in de verse hondenstront liep, en wij der allemaal natuurlijk keihard uitlachen (zeker omdat zei altijd zoveel commentaar op andere heeft) en toen werd ze zo boos dat ze met der voet ging rondschoppen, gelukkig werd ik niet geraakt:D
maar het zag er echt te ranzig uit |
|
Perez Hilton. Wat een kutlul.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, hij is gewoon een talentloze mongolenkut die leeft van andersmans zaken.
|
Citaat:
|
Ah, gatver! Blijft dat slijm zo lang zitten dan?
|
wel als ze goed tussen je voeten blijven zitten :D
|
een plastic zilveren koekkoeksklok die iemand gekocht had :'(
http://www.bestthings.nl/product/images/KA4313SI.jpg báh :'( |
supergaaf :D (y) (ik heb zo'n ding in het roze hahaha)
|
Wij hadden een houten in de woonkamer, dat vond ik toch zo'n afschuwelijk ding. Ik kon echt agressief worden als die kutvogel wéér liet weten hoe laat het was. Godzijdank is ie kapot gegaan, anders hadden we hem nu waarschijnlijk nog. :|
:o |
Bah, mijn broer als die op de bank zit en moet hoesten, dan is het echt zo'n rochelhoest waarbij hij zijn mond onbedekt laat zodat ik mee kan genieten. Dat is altijd zó goor.
|
Ik vind niet snel iets vies maar ik zag van de week een gebruikte tampon op staat liggen. bah!
|
erg genoeg :'( http://img296.imageshack.us/img296/3...979c5fapq7.jpg
|
Citaat:
|
Er glibbert op dit moment een naaktslak door mijn keuken :( :(
|
He bah, wij hebben nu ook slakkensporen in de woonkamer en in de keuken, en ze lopen ook over mijn schoenen. :(
Wat hebben die beesten binnen te zoeken? :confused: |
in de v&d in rotterdam werkt een kale meneer die zijn hoofd vol make-up smeert en dat bladdert zo af. ieuww.
|
Citaat:
|
Vandaag was er een vrouw in de AH met een baard en een snor.
|
Ik stond bij de AH fruit in een zakje te stoppen en toen rochelde een man achter me heel goor en spuugde hij gewoon op de grond :( Er kwam ook een walm van hem af van bier en urine :(
|
http://img511.imageshack.us/img511/9...0090qj9.th.jpg
Mijn afwas, :). Het was een salade met yoghurt. |
Dikke lelijke dolenthousiaste vrouw met knalroze haar die een korset aan het passen was samen met net zo lelijke dikke vriendin die het er ook helemaal geweldig uit vond zien. Ze hadden het erover dat ze er als cybergothics vrouwelijk uit moesten zien. :D
:( |
Upje, want:
gisterochtend kwam ik tot de ontdekking dat mijn hond op een naaktslak was gaan liggen. Hij was geplet en zat vast in een haarklit op haar buik en het was zo. ontzettend. ranzig. :'( |
we kregen van mijn oom vol trots sla uit eigen tuin, maken we un open, zittie vol met beestjes en slakken-O-
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...791234-330.jpg |
Ah, mooi.
In onze wc lag een drol die niet van mij was, toen ik thuis kwam. Dus ik doortrekken die handel, getver. Blijft ie drijven. Tot 3 keer aan toe. :( Dus ik besluit maar om een flinke plastic zak te pakken en dat kreng in de vuilnisbak te gooien. En nu ligt er dus een drol in onze vuilnisbak. Dus, een drol met extreem drijfvermogen. :| |
drollen die drijven zijn vaak drollen van mensen met een niet geheel optimaal werkend metabolisme. :o
|
Er stond in de tram een man naast me met een enorme meur uit z'n muil, bah!
En ik keek net 3 seconden van een filmpje van iemand die een puist uitkneep en ik heb bijna op de grond gekotst, zit nog te kokhalsen. AAaaarrrghhh |
Citaat:
Sommige mensen stinken echt ontzettend 's ochtends, vanmorgen weer mensen in de trein die echt gore adem hadden, enorm naar zweet roken en ook een persoon die enorm naar natte hond rook. Niet echt lekker wakker worden dan :( |
Ik heb vandaag een heel ranzig plaatje gezien ergens hier, werd er spontaan misselijk van :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh toch niet die met die borst met pitten he?
|
Citaat:
|
Ik heb eergisteren een presentatie gezien over huidkanker. Inclusief beeldmateriaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er stond iets bij als 'waarom doen mensen dit?' ofzo en ik was nieuwsgierig en toen was 't heel vies en riep ik 'dat weet niemand!'. Bah, poepseks (n) Foto's van poepseks (n) (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |