![]() |
Kijk aan.
|
Als het geld wat wordt uigegeven aan vuurwerk wordt besteed aan armoedebestrijding leeft binnen vijf jaar niemand meer onder de armoedegrens.
|
Eens, vuurwerk zou afgeschaft moeten worden.
|
Vuurwerk is leuk om naar te kijken :(
|
Citaat:
|
En kadootjes zijn te leuk om te geven en te krijgen om af te schaffen.
|
Citaat:
Wait -O- |
Citaat:
|
brandarbeid op je tet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik word altijd panisch van cadeautjes geven want ik denk dat men het nooit leuk vindt of ik kan niks vinden ofzo.
Krijgen kan ik me niet zo heel veel van herinneren. Sommige dingen wél leuk ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeg opstaanfail vandaag. De wekker stond om 7:30, ik zette hem om 7:30 een uurtje later, en om 13 uur werd ik weer wakker -o-
|
Citaat:
|
*post*
post in legendary thread is legendary |
Aha, flyaway is er om een ban aan te vragen voor Soija!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar is iedereen?
Het ging over kadootjes toch? :D Fizzle, ik wil wel een gedichtje terug he :bloos: |
Ik heb heel lekker gegeten, mijn vader heeft gekookt en het was goed eetbaar :| *blij*
|
Hehe, flyaway is snel. :D
|
Zo snel zijn we nu ook weer niet, Flyaway. :P
|
Wij hadden ipv sperziebonen, haricot verts (ofzo) en krioeltjes (aardappeltoefjes uit de oven) en spaghetti en een spinazieburger en verse jus d'orange (Y)
|
Klopt :P "Kom laten we nog even snel in dit topic posten voor het sluit!"
Drie pagina's later: "Wow hij is nog open." |
Klinkt lekker.
|
Nu heb ik ook weer trek.
|
Ja, was het.
Wij eten vaak dingen sausloos, gewoon met zout of wat kruidjes of mayo, maar vaak puur 'gekookte wortels' of 'gekookte broccoli'. Andere mensen doen soms zo'n ovenschotelgedoe met een saus er in, ook lekker. |
*taart neerzet*
*slagroomspuit neerzet* *bordjes neerzet* *vorkjes uitdeel* *pak servetjes neerzet* (Y) |
Citaat:
|
Is dit trouwens het laatste WSZ-topic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Want het is 500 en na 500 posts gaat een topic dicht dus misschien deze reeks ook wel, na 500x500 posts
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
501 posts.
|
Laatste als in 'nieuwste' toch? :o
|