![]() |
:)
|
Citaat:
|
nu heb ik aldoor "el gato, el gato, el gato no es bueno" in mn hoofd. het schijnt ook nog een echt liedje te zijn. gato. mi gato es bueno. el lecce es bueno. por el gato. yo soy katja. huhu ik kan spaaaaans :yeah:
|
Citaat:
|
anderhalf uur slapen en weer wakker worden is fail
|
Citaat:
naja, verder zijn de groepsgenoten niet zo faal hoor. we hebben de beste resultaten van allemaal, en de samenwerking ging verder ook heel erg prima :) |
Citaat:
Wat moest je doen dan, achter de bar? En doe je dat via een uitzendbureau ofzo en waarom dan helemaal in den haag? |
Failerdefailfailfail.
|
hoi ik ben lekker sloom en jullie? :)
|
hoi ik ook en ik wilde het grappig typen maar ik kan niks bedenken.
|
lisa waar had jij eigenlijk medicatie voor of is dat geheiem?
|
Morgen tentamen.
|
spannend, waarover en ken en kan je het goed?
|
Het is voor het vak Geschiedenis van de Europese integratie van de minor Politieke Geschiedenis. Ik moet morgenochtend nog wel even wat doen maar ik heb net al wel even een werkstukje afgemaakt wat deze week ook ingeleverd moet worden. Kan dat morgen meteen mee.
|
dat klinkt wel een heel klein beetje leuk maar niet meer dan een heel klein beetje
|
Vroegopstaanfaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik, 'by default'.
|
Hoezo dan?
|
Citaat:
En nee, het was iets voor het filmfestival van Amnesty International, ik moest voor tolk/begeleider/Amnesty-vertegenwoordiger/gids/regelnicht/babysitter spelen voor een van de uitgenodigde gasten. Hij sprak geen Engels of Nederlands, maar wel Russisch en toen ben ik via-via gebeld omdat ze geen Russische tolk hadden. Het was heel gaaf, beetje op boten zitten met Nobelprijswinnaars en filmregisseurs, koffie drinken en af en toe een bioscoopzaal in om daar wat te vertalen bij een Q&A. (y) Ik hoop dat ze me volgend jaar weer vragen, het zijn ook echt belachelijk aardige mensen allemaal. Het was in Den Haag omdat de film van die man in één van die theaters draaide. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O ok.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in relatie met je werksores en geen zin hebben - kun jij eigenlijk een baan bedenken die je wel je hele leven lang zou willen doen? Dat vroeg ik me vanmiddag af, toen ik over werken aan het nadenken was. |
Citaat:
nee zoiets kan ik me niet voorstellen, dat ik de rest van mijn leven hetzelfde werk zou doen. Dat zou ik ook erg saai vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Commendatore ben jij dat type dat tegen zijn omgeving zegt
Kom nou jongens :) Beetje fris en fruitig aan de dag beginnen :) vóór tien uur 's ochtends? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als dat niet gebeurt: risico op ochtendhumeur.:p |
Je bent echt altijd vrolijk -O-
|
Nee hoor.:p
|
jawel jongeman JAWEL
|
Schuldig.
Sleeptiems. |
slaap lekker havock.
|
Citaat:
|
Ik heb al tig van die testjes gemaakt en altijd komt eruit dat ik met mensen moet werken, en dat doe ik ook al lang. terwijl ik me heel snel erger aan mensen en hun pietluttigheid.
Als alle oude omaatjes nou zo waren als Erica Terpstra dan zou dat mijn werk een stuk aangenamer maken. |
Als erica terpstra?
|
ja zo dol op jonge mensen en enthousiast en aardig. dat lijkt me de ideale patient.
|
Die is toch pas like 50 of 60
|
Ze is 65, ze komt uit 43, heb het gister nog opgezocht!
|
ik zou best met mensen willen werken, mits ze dood zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je hebt zelf een keer verteld dat je dat vroeger wilde worden. Ik ben vergeten waar die gedachtengang vandaan kwam. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |