![]() |
Goed nieuws jongens, mobiele telefoons krijgen in de toekomst een universele oplader.
|
Agosh, Pip :(.
En Bara, jij wordt ook steeds leuker ;). |
Citaat:
Groetjes, het internet. |
Citaat:
|
Ik ga volgende week op een van mijn vrije dagen even naar zijn graf. en daarna even langs zijn ouders. dat wil ik al heel lang maar ik stel dat steeds uit.
|
Citaat:
alvast bedankt voor de moeite. hartelijke groeten en een kusje! en ik heb vast over je gedroomd omdat kazet een keer zei dat hij jou wel do-able vindt. Maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen eigenlijk. |
|
Ik stel je medewerking zeer op prijs miekje!
|
Fijn!
|
Ik vind het altijd zo raar dat mensen het iets boeit wat er na hun dood gebeurt.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel eisen heb ik ook niet gesteld! Maar zo wil ik het gewoon, ook al merk ik daar niks van naar alle waarschijnlijkheid! dat kan me niks schelen. |
Citaat:
anders kun je het altijd nog met mij proberen want ik heb wel een wipneus :bloos: |
They say the skies of Lebanon are burning
Those mighty cedars bleedin' in the heat They're showing pictures on the television Women and children dying in the street And we're still at it in our own place Still tryin' to reach the future through the past Still tryin' to carve tomorrow from a tombstone... But Hey! Don't listen to me! this wasn't meant to be no sad song. ♪ <33 |
George Carlin (y)
|
Jaren 50 muziek is eigenlijk wel geinig:p
The Ink Spots <3 |
ik chat :x
|
Ik lees net dat een vriendin van spekkie sinds een week weet dat ze zwanger is en al 7 maanden is :s :s
dat wil je toch niet. |
:eek: Imène!
|
ja jongens laten we gaan chatten! de boel op stelten zetten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar staat dat van spekkie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht al zoiets, dus ging ik kijken en jahoor. Ik las het op Admin :O.
|
Bij mij zag je nauwelijks dat ik zwanger was, ik was de eerste 25 weken geen kilo aangekomen! Maar goed dat heeft zich die laatste maanden ruimschoots ingehaald want aan het eind was ik 17 kg zwaarder.
|
Citaat:
|
haat het hier zo intens hard
|
Citaat:
|
Dank voor de jaren 50-muziek tips, Kazet(y)
|
Een vriendin van mij was 8 weken zwanger en je zag het al. Nou is ze ook wel een lat, maar ok.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou heel erg van rock en jazz:) Zeg het vooral als je meer goeien kent.
Gister logeerde ik bij een vriendin en die had allemaal lp's van jaren 50 jazz:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|