![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
|
|
Oh, en wat verder wel grappig was, een van mijn medeprojectteamleden geeft dus voorlichting over homoseksualiteit op middelbare scholen, en hij had een foldertje bij zich over "homoseksualiteit voor gevorderden". :D
|
|
:D
|
En omdat ik niet weet of adser geenstijl volgt, is dit een naamzoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik dacht ook wel dat het een win was.
Maar het is natuurlijk wel een beetje afgezaagd nu ik het zo bekijk. |
<Guo_Si> Hey, you know what sucks?
<TheXPhial> vaccuums <Guo_Si> Hey, you know what sucks in a metaphorical sense? <TheXPhial> black holes <Guo_Si> Hey, you know what just isn't cool? <TheXPhial> lava? :D |
Citaat:
|
Om deze clip:
|
|
|
Hm. :)
Deze vind ik leuker: |
|
Ik zit op mijn kamer wanneer ik plotseling een heel raar geluid hoor. Het klinkt een beetje alsof iemand via het raam van de keuken boven naar binnen probeert te komen. Dus ik uit mijn raam kijken, naar links, naar het keukenraam. Hoor ik opeens rechts, vlak naast mijn hoofd: 'goeiemorgen'. Dus ik keihard gillen, ik schrik me helemaal te pletter. Zie ik dat het de buurman is, die de dakgoot aan het schoonmaken is. :(
|
Dat ik niet eens meer weet waarom ik haar Tov noem :facepalm:
|
Citaat:
|
http://buttersafe.com/comics/2007-04...dromefinal.jpg
Ik moest hardop lachen :bloos: |
|
Citaat:
|
|
|
OMG :D(n)
|
Citaat:
Ik moest lachen om een medestudent waarvan wij denken dat de docent een oogje op hem heeft (althans dat denken wij). Toen ging die vooraan zitten (maar dat was puur omdat hij problemen heeft met zijn zicht niks met de docent) Ik weet het heel flauw:o:D Het is meer van je had erbij moeten zitten en je moet de situatie kennen. :D:D(n) En toen kwam de docent steeds niet uit zijn woorden. En wij zaten daar van: jaa komt door hem hé:P (maar dat zeiden we niet tegen haar) Ik weet het zwaar kinderachtig:o |
Ik vind je verhaal vooral moeilijk te volgen.
|
Citaat:
OT: Citaat:
|
Citaat:
|
De leraar was een vrouw.
|
andersom denk ik
|
ik vond een paardenmagazine in de wachtkamer van het ziekenhuis..
nog nooit zoiets belachelijks gezien als gestippelde paardendekens :D |
Ik keek net de kabouter Wesley-aflevering 'Natuurbescherming' en toen maakte die flauwe egel de grap van: Ik ken een goeie mop (...) twee tetten in een envelop.'
Staat eronder zo'n comment van een of andere Belg: wat is de grap 2 tetten in een envelop ik snap hem niet :facepalm::D |
|
Er liggen twee bollen pizzadeeg te ontdooien op het aanrecht.
Lennart zegt: o en ligt het pizzadeeg niet te verzuipen? liekje zegt: het ligt er wel bij als een stel bejaarden naast het zwembad |
Haha:D
Wie is Liekje? Je girlfriend? |
mijn zusje :p heb geen chick meer
|
Jammer?
|
Citaat:
|
In een blad over natuurbehoud stond een artikel over de winter.
"sommige vogels blijven in Nederland. Andere trekken naar het warme Afrika, waar altijd eten is." :| |
Citaat:
|
:D:D :cool:
|
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |