![]() |
Citaat:
|
Citaat:
volgende x wil ik wel verhaaltjes schrijven :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had misschien toch liever dit spel even gekeken en het volgende pas meegedaan, maaaarjaa. Het volgende spel zal ik in ieder geval niet belabberder kunnen spelen :D |
Pff, ben nu pas uit bed :rolleyes:
|
Jezus luiaard! Ik ben al 2 uur op. ;)
|
Citaat:
We mogen hier niet inhoudelijk over het wws praten dus ik reageer er verder niet meer op :) |
Citaat:
|
op zich zou het echt heel nuttig zijn als ik mijn administratieve zooi eens uit zou gaan zoeken & netjes opbergen enzo :o
|
Weten jullie nog iets leuks dat Theodoor en ik vanavond kunnen gaan doen?
|
Citaat:
Theodoor is je vriend trouwens? :) |
Citaat:
|
Of een terrasje pakken! :)
|
het is hier wat koud voor een terrasje! bovendien kunnen we thuis ook wel kletsen en drinken :p het zal wel een film worden.
|
Citaat:
|
Of uitgebreide tantra-seks. :Y
|
Citaat:
|
Niet meer hardlopen.
Hihihahahoho. |
Citaat:
|
Ben ik toch mooi Kazet even voor geweest.
|
Maar dan is grl weer eerder ....:(:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hai sann ;) |
Citaat:
|
ik moet zo werken. en 3 keer raden of ik daar zin in heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
driekeerraaien! |
Citaat:
|
Oh ik heb ook nog een vraagje aan dokter Sarah: Ik heb de laatste tijd af en toe last van m'n onderrug. Daarmee ben ik naar de fysio gegaan die tot de conclusie kwam dat het niet gekraakt hoefde te worden maar dat de spier een beetje verstijfd was. Oefeningen meegekregen, braaf gedaan, spier niet meer stijf. Maar ik heb nog steeds af en toe pijn. En gisteren ging ik sporten en we moesten een oefening doen op een matje: Op onze buik liggen. Onze romp en armen een stukje omhoog duwen en tegelijkertijd onze benen omhoog duwen. En dat deed weer pijn. Is dat normaal of moet ik nu terug? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor. Dat zet ik pas in als het écht nodig is. ;) Bluh. Ik moet douchen, opruimen, boodschappen doen en afwassen. En ik heb nergens zin in. Ben ook niet naar college geweest vandaag. |
:D :D
|
He jongens, ik las in het vorige topic iets over mijn accent. :nono:
Een Twents accent is MIJNS INZIENS (!) nog altijd beter dan iets uit de randstad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sowieso heb ik het niet zo op accenten en dialecten. Doe mah màr guwoohn âbeejen. |
Het saaie deel van mijn dag zit erop(Y)
|
Ik heb de vensterbanken + één hoek van de kamer (zelfs onder en achter de bank!) schoongemaakt!
|
Ha anders heb ik even een productieve middag :cool:
|
Er zit echt het meest schattig en lekker meisje tegenover me in de trein.
|
En een accent hoort gewoon bij bepaalde mensen, zonder twentse tongval geen biertank! :d
|
Citaat:
|
Ja het is best kansloos i know :d gelukkig hebben we al lieve lachjes gewisseld, kkharde player die ik ben :):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |