![]() |
Nee grapje :DD:D:D;:D;D:D:D:DD
Leuk! *o* |
You're my last breathe, you're a breathe of fresh air to me, hi, I'm empty so tell me you care for me (8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval, hoi, ik ben N00dles, ik heb een Britse voornaam, ik hou van muffins en scones en Britse comedy en kan geweldig een Brits accent nadoen. :cool:;) |
Mijn opa is Brits :cool:
|
slapen.
|
Citaat:
Hoi ik ben Trimm, ik heb een voornaam die in het Engels totaal onuitspreekbaar is óf klinkt als een Limp Bizkit liedje. Ik hou ook van scones met Jam en slagroom en ik kan ook praten met een willekeurig Brits accent. Het ligt er een beetje aan met wie ik praat watvoor accent ik heb, maar het wisselt een beetje tussen Yorkshire en Cockney. :o Verder hou ik van bier drinken en debiel dansen op harde muziek en soms ook van hard meezingen. En ik doe ook aan 'stess-baking', oftewel taarten/muffins/koekjes bakken als ik stress heb. En die eet ik dan zelf op met een kopje PG-tips of Yorkshire Gold. |
Citaat:
En bierdrinken (Y) |
ecnelis Paranoide rasmusje artyfarty naamzoek!
The Man Who Planted Trees Alles met de hand getekend en het is supermooi en gedetailleerd en het verhaal is ook lief en mooi... |
goedemorgen alvast aan de ochtendcrew.
Ik ga zo maar es tukken. Maar eerst nog 1 liedje luisteren. |
Citaat:
|
Ja, slaaptijd. Heb al een stukje gekeken van die animatie, erg gaaf. (Y) Alleen een beetje irritante geluidsmix, de stem komt enkel uit mn linksvoor-speaker ipv mn front-speaker. ;(
|
Huhu ik was gisteren in de supermarkt vlak bij mijn school om even tussendoor wat lekkerste halen, hoor ik achteraf dat zo'n beetje alle winkelende menschen hun nek verdraaiden bij het zien van mij :D. En ik had het niet eensch door. Die Gouwenaren zijn ook niks gewend.
Nu ga ik naar school! |
ik ga eens lekker het huis schoonmaken!!!11
|
Citaat:
|
goeeeeeeeedemorgen!
|
Citaat:
|
doe eens goedemorgen terugzeggen, tuig! :mad:
|
ow wacht, ik ben veel vroeger dan normaal
|
jullie krijgen nog een uur :o
|
Goedemorgen Rat.
|
*o**o**o**o**o**o**o**o**o**o**o**o**o**o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat commendatore ergens anders op mikt:P
|
Ooh nice vriend van me heeft zijn rijbewijs na 4 keer proberen gehaald(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je nog te spotten vandaag Commendatore ik be ongeveer 10 uur op station en rond 12 uur ook weer.:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morning :)
|
ik heb veel vaker het gevoel dat ik moet plassen als ik een boxer aan heb dan als ik geen boxer aan heb? :confused:
waarom, dat is de hamvraag van vandaaaag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nuh, het zit niet echt strak ofzo
|
nu is het wel lekker weer hier, snel mijn huiswerk afknallen en dan op de fiets naar een of ander experimenteel toneelstuk :cool:
|
Dan weet ik het ook niet :p
|
Bakt iemand hier wel eens oliebollen?
Hoe lang moet dat beslag ongeveer rijzen? |
Citaat:
|
Dit wordt een zenuwslopend dagje. Duikexamen doen, herkansing maken (zodat ik nog kans heb op mijn propedeuse) en voor het eerst motorrijden.
|
nou goeiemorgen!
Ik wil zo een officiele pasfoto gaan laten maken voor op mijn nieuwe ID. Mag ik daar nou make-up op dragen? |
Oh en trouwens het was heel fijn om met mijn vriendje te bellen ookal wil hij het misschien uitmaken hij was wel heel lief en hij noemde me steeds per ongeluk liefje :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo te horen doet het hem in elk geval niet niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooooh, dat is dus prima te doen! Thanks sann :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |