![]() |
Citaat:
|
haha miekje je sig :cool:
|
Citaat:
anders gewoon een dagje skippen ;) |
Citaat:
Citaat:
Hé, ik ben niet zo van de skipperige. |
Ik mag de hele dag aan een adviesrapport werken. Olee. -o-
|
ook niet in de rest van het land?
|
Citaat:
|
panterpad....
tering, ik had je zo hard van je fiets geschopt :D |
wat? :D
|
dat is hetzelfde als van die mensen die zeggen: ik ben niet bijdehand, ik ben bijdevoet
afschieten die handel :D |
Citaat:
|
ik moest lachen
|
een bij heeft geen handen
|
nu zoek ik een heel venijnig kijkende smiley
|
maarja, karma chameleon is op, wie kan dan nog venijnig blijven? *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
Edwi: Ghhhhhh *met gekrulde vingers* |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, als ik weer in Almelo ben zal ik het hem eens vragen of dat wel mocht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi, ik was laatst in Enschede, en toen zag ik de bus naar Glanerbrug, en instinctief wilde ik heel hard roepen: "GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE!".
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, gedaan met de flauwheid op deze morgen en toch maar eens aan het werk gaan. :o |
Oh Martin, dan moet je eerst even naar Beuningen in plaats van Almelo!
|
Is dat ook zo'n dorpje in die regio? Mijn god, wat zit het daar vol met kleine plaatjes, en dat voor zo'n uithoek van het land!
|
er bestaat nog een andere (GROTERE) beuningen hoor!
|
Filmpje van Absinthe:
0:31 :bloos: |
bah wat leven we toch in een kutwereld, je bent nergens je leven meer zeker. Ik zou geen opsporing verzocht meer moeten kijken.
|
ach, het gebeurt toch altijd een ander! ;)
|
Citaat:
Toen ik een (superleuk:cool:) coschap liep bij een (heel goede:cool:) huisarts in Glanerbrug zei IEDEREEN aan wie ik dat vertelde 'huhu glanerbrug heeft kabeltelevisie' of 'huhu hebben ze nou al riolering dan'. Dat was irritant :Y. |
Citaat:
|
Goeiemorgen
|
Helleu :)
|
Citaat:
|
net bij de ortho geweest, en voortaan hoef ik de nachtbeugel nog maar 5 dagen p/w in *O* en ik heb de gipsafdrukken van toen ik er voor het eerst kwam meegekregen, en WOW ik ben toch echt wel heel blij dat ik gebeugeld heb :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 dagen moet natuurlijk 5 nachten zijn maar he
|
Mijn hond snurkt echt hard :D.
|
Sarah en ecnelis, wat vonden jullie van het filmpje? [/attentionwhoremodus maar ook gewoon benieuwd]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh sorry heb ik dat nog niet geschreven? Ik vond het hilarisch en je bent echt een fantastische docententiran! En je leek ook nog eens griezelig veel op docentenvolk dat hier weleens op de academie rondliep :"( Dus er kwam een trauma met een grinnik naar boven! En ik vond de camera helemaal niet storend slecht ofzo, ja, bluh, uit de hand gefilmd maar daardoor werd het wel een beetje een gelegenheids mini mocu en dat vond ik wel tof juist.
|
Citaat:
|
hallo.
|
Citaat:
Lopen er dat soort docenten bij jullie rond ja? :D :p |
ja nu niet meer gelukkig, hoewel, bij mijn minor had ik wel twee van die trienen en die opmerking van 'beginnen vanuit de flanken, contact met het plafond en de grond' had ik zo uit hun mond horen komen :"D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |