![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je anti-Wilders bent vind ik prima, maar kom dan niet met dit soort onzin redenen. |
oh joh balkenende is opgestapt, laat ank bijleveld maar lijsttrekker worden:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien Wilders de bouw van moskeeën wil verbieden, vind hij kennelijk ook dat moskeebezoek niet valt onder 'normaal gedrag'.
Oh kijk ik moet geen vensetrs lang laten openstaan en dan typen zonder te refreshen. |
Zo, ik heb een waslijst aan oefeningen bedacht die ik morgen kan gaan doen in m'n workshop. En als ze echt onhandelbaar zijn, ga ik gewoon met ze weerwolven (i.h.k.v. liegen = toneel spelen). Dat vindt iedereen leuk.
|
Citaat:
wat voor tentamens heb je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Take-home: Multiculturalism in North-America II, Diversiteit in Europese cultuur Essay (5000 wrd): Multiculturalism in South-Africa Best veel dus.:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vindt namelijk dat er voldoende moskeeën zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Strengchristelijke scholen belemmeren de integratie van strenge christenen in de hedendaagse maatschappij. Wat valt daart 'niet aan te ontkennen'? Integratie betreft niet alleen immigranten.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit Citaat:
Dat bedoel ik :o |
Een moskeebouwverbod is prima. Mits we ook ophouden met het bouwen van kerken :y
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hele nationale identiteit is een negentiende eeuwse constructie, voor die tijd werd er helemaal niet in die termen gedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|