![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond jou en Kees gaaf, Carn! (y) |
Ik vind The National heeeeel erg mooi :o
|
Woonkamer opgeruimd!
|
Citaat:
|
|
Was vroeger de slechte muziek beter dan de slechte muziek van nu? Of ben ik een oude theemuts aan het worden.
|
ik ben er nog niet helemaal uit. ik denk dat wij in 2030 zeggen: "goh wat was de muziek uit 2010 toch fantastisch."
|
En dat onze kinderen dan met hun ogen rollen en zeggen "vet saai". Alleen hebben ze dan natuurlijk een ander woord. "Blauw saai" ofzo, zeggen ze dan.
|
Foto's staan in aftermeettopic :)
|
Jeugdsentiment levert wel rare associaties op. Zo associeer ik 'Freak me' van Another Level heel sterk met huiswerk maken. Dat was vast niet hun bedoeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die foto's in het meettopic zijn echt goede stapfoto's :cool: jullie zien er ook uit als een kloppend groepje ofzo, als een groepje mensen dat wel een groepje is.
|
mag ik dat zeggon ja dat mag ik zeggon
|
Citaat:
|
Het scheelde wel dat bijna iedereen elkaar al kende inderdaad (Y)
|
Citaat:
|
Ooit wil ik ook uit met forumers.
|
Ga volgende keer mee?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ik vind de voice of holland mwah mwah. ze moeten een random liedje zingen, dat past vaak niet bij je stem en dan komt je talent niet goed over zo.
|
Citaat:
|
ja ik snap dat veel elkaar al een beetje kennen maar dan nog! Ik weet ook niet wat het is maar íets is overeenkomend!
|
Bier verbroedert!
|
Ik ben wel lastig met rondjes want ik drink dus geen bier :D
|
ah dan was het bier! Dus niet het gegeven dat jullie in 1996 allemaal op een regenachtige maandag een paarse fiets zagen zonder fietsenbaasje erop, een spookfiets dus. Maar gewoon toch, het bier!
|
Citaat:
|
@ egon: lolwhut:D
|
Citaat:
|
Ik kijk win/win, goede film (y)
|
Citaat:
|
De tijd gaat veel te snel, mijn tentamens beginnen al over anderhalve week (N) :(
|
Konijn Daan was op het hok gesprongen. Ik gaf haar een klein stukje brood. Ze pakte het aan, at ervan en liet toen de andere helft vallen - door de tralies, in de bak van het hok. En toen snapte ze het niet :D ze bleef maar om zich heen kijken waar dat stukje brood nou toch gebleven was :D
Anyways, ik hou het voor gezien vandaag, doeg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mosko: Is die man doof? OvJ: Hij luistert niet. |
bedtijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus net met echt waar? wist gewoon niemand dat je een zeepbel kunt aanraken als je je handen in zeepsop hebt gedaan. Dat wist ik echt al toen ik 8 was oid :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die meet was geslaagd zo te zien?(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond er geen hol aan. Slechte muziek, luidruchtige mensen en het stonk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |