![]() |
Ik heb net 5,4 km (ongeveer) in 15 min gefietst, dat is 21.6 km p/u. Valt me toch wat tegen want ik heb me echt het leplazarus gefietst, had wel een paar stoplichten tegen maar niet zoveel als vanmiddag. Helaas kan mijn fiets ook alleen op versnelling 2 waardoor ik op een gegeven moment niet harder kan trappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik geloof je conclusie alleen als je er een SPSS grafiekje bij hebt! ;)
|
He bah ze steken dat varken.
|
Citaat:
alleen half den haag ligt weer eens open dus bij sommige stukken moest ik ook nog survivallen met fiets over open trambaan heen tillen enzo en heel langzaam bij een opengebroken stuk waar de stoplichten uit waren. Dan was ik best fucking snel thuis eigenlijk. |
Bij Feuten 'gooit die kerel een pul bier over een feut heen omdat je scrotum met een c schrijft. En daarbij roept hij 'OVERNIEUW'. Zou het gebruik van contaminatie ironisch zijn en bewust er in geschreven of ehh :p?
|
Citaat:
|
zeg waarover gaat feuten eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wikipedia leert mij dat in Vlaanderen de ontgroening 'doop' heet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten) hierover dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uw 3 grootste tekorten:
1. Vitamine A | Uw tekort: 85% Een tekort kan leiden tot een droge huid en verminderde werking van de ogen. Uw Personal Multi bevat vitamine A om uw tekort aan te vullen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 73% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Vitamine B5 | Uw tekort: 67% Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5. Hm, ok, meer boter, lever en vis eten dus (Y) |
Ik had hem net supergezond ingevuld en toch kreeg ik een vitamine d tekort ;x
|
Ik denk dat die test ook heel onnauwkeurig is. Ik eet bijv wel veel groente (doorgaans 200-250 gram bij het avondeten) en ook regelmatig paté, dus ik denk dat mijn tekorten wel meevallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hebben er hier ook echt mensen zo een ontgroening meegemaakt?
|
Citaat:
|
1. Omega 3 | Uw tekort: 100%
Onvoldoende Omega 3 leidt tot een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Met Omega 3 Visolie kunt u uw tekort oplossen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 95% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Vitamine B5 | Uw tekort: 94% Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5. aaauuuuuuuu |
hoi waar kan je dat doen met die vitamines?
En waar zit Vitamine D in, dat iedereen een tekort heeft? Toch niet alleen in zonlicht? Want dan heb ik een tekort van 100% denk ik ;x |
En haha Missy overwoog om naar de Hollywood te gaan.
Toen ik in de tweede zat gingen de sletjes van de klas daar stiekem heen. |
Ik heb denk ik 0% tekort aan lycopeen. Eerder een od.
|
doe je de test?
|
Citaat:
|
Het wordt denk ik niet fraai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de vraagstelling mwa. Soms eet ik een week geen vis, en dan soms weer een week vaker, enz.
|
1. Calcium | Uw tekort: 88%
Een calciumtekort kan leiden tot osteoporose. Voor een goede opname is vitamine D nodig. Gebruik Calcium Plus om uw tekort aan te vullen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 85% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Koper | Uw tekort: 80% Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid. Hm koper, interesting. |
Op basis van uw antwoorden, heeft FitForMe uw dagelijkse vitamine inname berekend. Uw huidige vitamine inname ligt 44% onder uw Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid. Maarja, ik lust geen vis en noten dus dan kom je al gauw aan zo'n getal :D
|
Volgens die grafiek heb ik een tekort aan alles, alleen m'n magnesium is goed! :| Ja doei!
En ik slik soms vitaminepillen dus het telt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Praat geen bullshit. |
Citaat:
|
Ik heb het vast verkeerd ingevuld allemaal, chips zijn toch ook aardappelen!!
*gaat opnieuw doen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je alles eet heb je nog steeds te kort
|
sinds wanneer is 'saai' een sonja bakker gezondheidstopic geworden:'(
|
ik heb tekort aan ijzer en b12 en die shit. vleesch nodig. :P
|
Citaat:
|
Ik heb het opnieuw gedaan en wat kleine dingetjes veranderd en nu heb ik dit:
. Vitamine D | Uw tekort: 85% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 2. Koper | Uw tekort: 76% Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid. 3. Selenium | Uw tekort: 66% Seleen zorgt voor een goede werking van de schildklier. Een tekort kan leiden tot spierpijn en spierzwakte. Seleen zit in uw Personal Multi. |
Ik lust sindskort ook haring. Nou ja, eerst at ik het nooit, maar ik vind het wel nom!
|
"Selenium zit ook in voedingssupplementen, maar hiermee moet worden opgepast, omdat bij een opname van meer dan 450 μg per dag selenium schadelijk is."
:D Teveel vitamines is ook niet goed, en precies evenveel van alles binnenkrijgen is onmogelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |