![]() |
Citaat:
|
Het gaat goed. Ik vind het leuk hoe het na zo lang nog steeds leuk en spannend is. En dat hij me laat giechelen als een klein meisje. En ik hem ook ;)
|
Citaat:
OT: ohhh praktisch altijd samen slapen zorgt voor een hmmzz-gevoel wanneer dat een nachtje niet gebeurt -O- |
Citaat:
|
Tja, ik ken de jongens sowieso al van tevoren, en ik ben heel voorzichtig qua condooms altijd.
Het is maar seks. |
Citaat:
voor de meesten wel ja. het valt mij nog mee |
Citaat:
Je maakt toch ook eerst een proefrit voordat je een auto koopt? |
prima mijn vriendin blijft dit weekend bij me slapen ;)
helaas gaat ze daarna 3 weken weg met familie T-T maar op het moment dus nog prima :D dan super klote en dan naar 3 weken weer super :D |
(Y)
|
kan beter. (n)
|
seks seks seks seks seks seks seks *O*
|
Citaat:
Seksseksseks, in relatie vind ik een week droogstaan al láng :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Drie weken is écht te lang :(
|
Nog niet eraan toe, en zal er voorlopig ook nog niet aan toe zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie hem twee weken niet horror.
|
Ready to go? :p
|
zo'n drie keer per week nu met een fuckbuddy. Damn wat ben ik erg :O ;)
|
damm ik faal
|
:bloos: <3<3
|
Ik sta al sinds vrijdag droog, dus op seksueel gebied voel ik me heel zielig :( Ik faal ook op zelfseksgebied, en dat is toch sowieso niet eens half zo leuk en gezellig als duoseks.
|
Citaat:
|
Eigenlijk wel... Maar voor mij is het heel lang.
|
Citaat:
|
buh, sinds dinsdag hem niet meer gezien. :(
En ik vind het prima als anderen dat niet lang vinden, anderen mogen hun hele leven verzichten op seks met mijn vriendje, maar ik wil dat niet :o |
Vanaf vanavond tot zondagmorgen ebn ik bij hem en hij zal het weten ook. :evil:
|
Ja! Hij komt vrijdag al terug! Ik ben al bezig het hele huis seksbestendig te maken :bloos:
|
ik heb vooral nu in de vakantie geen last van "droogstaan" want ik en me vriendin hebben dagelijks tijd voor elkaar... maar überhaupt op seksgebied sta ik gewoon heel duidelijk in het leven.
|
Ik snap je laatste zin niet django023
|
Citaat:
|
Soms ben ik toch wel heel erg trots ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup, ik kan het nog steeds...:P
|
Pf, al die verhalen van mijn vriendinnetje over wat voor leuke dingen ze allemaal wel niet probeert, hardstikke leuk voor haar, maar ik wil ook wel weer eens! :( Al twee weken niets, en nog minstens twee weken te gaan!
|
Ik ben super actief op seksueel gebied
maar dat komt doordat ik maagd ben denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
kan me voorstellen dat maagden best actief zijn wat zelfseks betreft... |
Citaat:
|
Ze is voor 5 maanden naar Amerika....damn.
|
Citaat:
|
denk aleen maar aan pik pik pik pik pik pik pik
|
Perfect, gisteren heerlijke seks gehad & misschien morgenmiddag nog een vluggertje :bloos:
|
Droog. xD
Het is al sinds 28 mei geleden.. (okay. dat was één keer me diegene en het was nog geen degelijke seks ook *facepalm*, maar als we die niet meerekenen is het vanaf november geleden! :O) |
Deze week een slechte onenightstand gehad. Ben 's nachts 5km teruggelopen in de harde regen, zolang ik maar weg kon ^^
|
Zo slecht? Oei!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |