![]() |
zinnnnnn in dit weekend *O*
|
Wat gaat er dit weekend gebeuren?:p
|
Amstel Gold Race! (Y)
|
Weekend weg met (oud) tapcommissie van m'n studentenvereniging. Weekend bier drinken op de veluwe (Y)
|
Hm ja. Nou. Dat essay moet morgen maar gebeuren. :o
|
Citaat:
trouwens, ik heb wEEKENDddjaksjdkla;sdj fuu yeah :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook! Sinds gisteravond al :cool: |
nou misschien moeten we dan maar gezellig met zn allen bier gaan drinken ergens!
|
Ik heb alleen vanavond geen plannen. Maar ik wil vanavond best bier drinken!
|
ik ga het voorstellen!
|
(Y)
Aan wie? :D |
Je gaat Het voorstellen aan ons? Hoi Het!
|
Die rechter Schalken wordt echt afgemaakt door Moszkowicz. Echt op alles wat er gevraagd wordt: Ik kan het mij niet herinneren.
En als hij dan zegt: Dat is absoluut niet zo. Dan komt moszkowicz met wat feiten en dan zegt hij: o dan heb ik het me verkeerd herinnerd. Wat een aanfluiting deze man, dat dementen rechter mogen blijven in Nederland. Hoewel als ik 2 flessen wijn drink dan herinneren ik me ook niet veel meer, dus misschien komt het daar door. |
Citaat:
|
Citaat:
Lorelei Rationeel naamzoek, mochten jullie zin hebben in bier, 21.30 Belgie! Edit: Melite, White Trash naamzoek. |
Wat betekenen de nummers op koffiefilters? Ik was in de supermarkt en moest kiezen tussen nr. 2 of nr. 4. Wat is het verschil?
|
Citaat:
|
Nohhhhhhh wat gaaf :cool: :cool: Volkert Uice naamzoek! Alleen jammer dat je in de teaser niet hoort wat Tom Waits doet. En ook jammer dat 't zo te zien (deels?) 3D-animatie is. Maar toch, Gilliam, Waits, zo te zien best een gaaf verhaal, en 't is nog een Nederlandse productie ook (y) Binnenkort in de bioscoop, volgens de site.
|
http://www.comealongthebeamtoday.com/ zo, binnen 10 minuten even wordpress er op geknalled. Dat is echt een fucking eitje zeg :|
|
zooooo, ik ben kapot :D
|
Hoezo?
|
vanaf 10 uur super geconcentreerd getekend op school, weinig gegeten. En mijn schouders zijn helemaal stijf en mijn tekeneeltknobbel is bijna paars en ik heb moeite met het strekken van de vingers. Desondanks is dat echt van die fijne pijn, pijn die doet voelen dat je productief was :cool: en ik heb nog steeds energie over, misschien moet ik een sport gaan doen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh en de residents zitten er ook in, tof :cool:
|
Citaat:
|
Omg, kijk, een werkende computer en zelfs zoiets als een internetverbinding! :cool: \
|
Is dat bijzonder dan?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit iemand ze de hele tijd te knikken?:p
|
Nee, ze eruit te trekken! :p We hebben meer computers dan kabels (okee, nu even niet, want computers gaan ook graag tegelijk kapot) (eigenlijk zijn ze allemaal minstens zeven jaar oud, dus er is er altijd wel een stuk) dus ze wisselen nogal vaak.
|
Hmm.... :p
|
Gefeliciteerd trouwens Dingaantouwtje! Welke rol ga je op je nemen?
|
Fu ik moet geluid nabewerken en daar bak ik echt niks van :D Wat boeit mij geluid nou. Geluid schmeluid.
|
|
Zo werkt het niet, Havock.:p
|
Niet? Laatste keer wel damnit.
|
Uitsluitend de code van het filmpje gebruiken, verder niks.
En uiteraard de youtube-tags... |
Leugens.
Fuckdamnit waarom moet elk forum nou weer een andere manier hebben om die bullshit in te sluiten. |
Citaat:
|
Maar welke code dan, ik ben gewend gewoon die hele insluiten-rits erin te copypasta-en maar hier werkt dat dus niet :p
|
Hoi. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gedeelte, dus alles na de =. |
Wtf @ SBS6, die vrouw in dat spelprogramma van Beau is een actrice!
|
problem solved! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |