![]() |
Ik moet eigenlijk vanalles gaan doen.. bweh.
|
Had ik jullie al verteld dat ze een programma van net5 opnemen in het hotel waar ik werk?
|
Citaat:
|
:D:D:D Dat zou echt nog veel genialer zijn :D
|
kijkt iemand hier modemeisjes met een missie? Dat is echt iets vreselijks maar toch vermakelijk. Gaat over 3 arrogante trutten die doen alsof ze nog 18 zijn, maar eigenlijk zijn ze al in de 30. Ze doen modellendingen en zijn vaste klant van de plastisch chirurg en de tandenbleker.
|
en welk programma sann?
|
Citaat:
Sowieso is het natuurlijk wel een goeie oefening om values te oefenen aan de hand van een kleuren-foto, want dat is moeilijker dan van een zwart-wit foto. Bij het tekenen in kleur heb ik ook vaak een adjustment layer om in een keer de hele tekening (alle lagen) te desaturaten, om eventuele foutjes te spotten. Maar dat is tegenwoordig niet echt meer nodig merk ik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
nooit van gehoord, welke zender? :p teleurstelling hoor, anders was ik zeker gaan kijken |
Citaat:
|
:D
Het format spreekt me niet echt aan :p |
http://www.nu.nl/binnenland/2502322/...onwaardig.html je moet er je diploma maar gehaald hebben.
|
Citaat:
|
|
Slaaaaap.
|
|
Bwargh ik moet miljoen dingen doen maar ik ben een lui biggetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet het rooster van juni maken maar het is ingewikkelddd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409 :D
En over soa's gesproken.. ik heb rare stippels op mijn benen :confused: Net een soort rode sproetjes. Maar te weinig om echt te kunnen spreken van uitslag oid en het jeukt ook niet. Oh well. |
Citaat:
Als het alleen stipjes zijn: druk er eens hard op met een vinger, zodat je het bloed onder je huid wegduwt, en trek dan de vinger weg. Is het rode stipje verbleekt en zie je het weer terug rood worden, of is het net zo rood als het was (en dus ineens veel roder dan de omliggende huid)? |
Ik had net een telefoongesprek met een erg ongeduldige arts :o
- Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie> * Jaha - Ik had u... * Ja - vanochtend ook aan de lijn. * Jaa. - Over de <procedure>... * Jaha - ...bij <patiënt>. * Jaja - Die staat gepland... *oke - ... voor morgen... * oke - ...om <tijdstip> * oke - Goed, bedankt * ja dag |
Godnakende wat heb ik gisteravond genoten van Real Madrid en Mourinho die keihard gedist werden in eigen huis en als cherry on the fucking pie een spectaculair potje snooker tussen Ding en Selby (Schrödinger naamzoek).
|
Citaat:
|
Het was een stuk sneller gegaan als hij me gewoon had laten uitpraten :o
- Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie>, ik had u vanochtend ook aan de lijn, over de <procedure> bij <patiënt>. Die staat gepland voor morgen om <tijdstip>. * Oke - Goed, bedankt |
Citaat:
|
Maar ik snap zijn ongeduld wel, want ik probeerde hem al twee uur te bellen en hij was telkens in gesprek :D
|
Het is juist veel leuker om te sarren door steeds in de rede te vallen met een "JAA" gevolgd door "JAAAHAAA" :P
|
Citaat:
|
Citaat:
"Dan moet U dat niet doen!" http://grade-6s-wiki-place.wikispace...-Trollface.jpg |
Godverdekakkut zeg, heb ik vandaag een mass mail de deur uit gedaan op m'n werk en heb ik in plaats van "leiden" "lijden" geschreven. In my defense; het betrof geen officiële procedure(wijziging) en ik heb 't niet herlezen maar ik kon wel door de grond zakken :( Gelukkig is het ook wel weer zo dat de meeste mensen het niet eens zullen merken -o-
|
Citaat:
Ik eh.. gebruik geen medicijnen die stipjes zouden moeten veroorzaken nee :P Tenzij hooikoortspilletjes dat kunnen? :cool: Maar eh.. ok, ik zal er op letten :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tenzij je prednison als hooikoortspilletjes hebt niet, nee :D
Gewoon aerius ofzo kan bij een allergie trouwens ook wel uitslag veroorzaken. Zou wel ironisch zijn, allergisch voor anti-allergie pilletjes. |
Hum, kan het komen doordat mijn allergiepilletjes een paar maanden over datum zijn? :o :D
|
Hebt u ook zo'n last van weinig stipjes op uw benen? Durft u geen rokken en korte broeken te dragen, uit schaamte voor die saaie, egale huid? Gebruik dan nu InstaVlek ® voor die mooie, niet van echt te onderscheiden SOA-look!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee :D meestal gaan pilletjes gewoon minder goed werken als ze over datum zijn en meer niet.
|
Citaat:
En het is maar 2 maanden (a) :bloos: Oh well, ik zal opletten of het niet opeens veel meer stipjes worden of dat ik erg ziek word of zo. Maar voor zover ik weet heb ik nergens last van. Alleen rare stipjes. |
Citaat:
Honderden mensen in het publiek die alles willen opnemen op hun i-phone, dat is echt treurig :') |
Citaat:
|
Zeg eh Saar.. als ik nou wél koorts krijg he.. :D Moet ik me dan zorgen gaan maken? :P
|
Nouja, als mensen koorts hebben én niet-wegdrukbare stipjes, kan dat bij hersenvliesontsteking passen :o maar meestal krijg je dan eerst koorts en dan pas stipjes.
|
Hehe ok :o
Ik doe niet zo heel erg aan koorts, laatste keer dat ik koorts had was ik eh.. 3 of zo. Maar goed, als ik een hersenvliesontsteking had, zou mn lichaam iig wel meer doen dan alleen stipjes :Y |
Ja ik heb ook een vertekend beeld doordat ik alleen mensen zie die in het ziekenhuis liggen of door hun huisarts naar de spoedeisende hulp zijn gestuurd :D die zijn altijd ziek.
|
Uhuh. Stomme mensen in het ziekenhuis.. altijd maar ziek zijn :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |