![]() |
Citaat:
Citaat:
@Rationeel: Ik vind die schoenen maar niets maar ik zie dat ik ernstig in de minderheid ben dus ik leg me wel neer bij een -klaarblijkelijk- gebrek aan smaak mijnerzijds :o |
Citaat:
... :D ;) |
Ik vind ze wel leuk maar wel een beetje kak!
|
niet :mad:
|
fibroom hm. die heb ik ook weleens. maar ik durf ze niet af te knippen, dan blijven ze maar lekker zitten :o
|
Ik vind die schoenen eigenlijk niet mooi :o
En moedervlekken weghalen heb ik een trauma van. Ik had er eentje op mijn handpalm. Die muts (dermatloog) sneed 'm eerst weg, zonder verdoving, en spoot er daarná nog vloeibaar stikstof in. Stond een blaar op van hier tot Tokio. Al geloof ik dat het een wratje was. Hm. |
Ik vind die schoenen ook niet zo mooi.
|
Wat zijn dansschoen eigenlijk lélijk zeg. :confused:
|
ja jongens, eerlijk gezegd maakt het me allemaal niet zoveel meer uit als melite erop gesopt heeft
|
Ik moet trouwens nog steeds een keer Italiaanse maffiaschoenen halen. Zwart, uiteraard, met zo'n toffe "klik"-hak :o
Citaat:
|
Mijn drie jaar geleden overleden nooit getrouwde oudtante ging heel vaak op reis en van elke reis nam ze dan een aantal vaste souvenirs mee, namelijk een gebaksvorkje, een theedoek, een sherryglas en een onderzettertje. Ik denk dat ik wel op haar lijk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn overigens wel een beetje kak, maar daar hou ik van :bloos: |
Citaat:
Mijn oma neemt van elke reis een magneet mee. Mijn opa probeerde de plaatselijke alcoholindustrie uit. Hij is nu dood - drie keer raden waarom. :o:D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen hoarder maar als ik het zou zijn, zou ik het net zo georganiseerd doen als zij :Y |
Citaat:
Ik vond je broertje superleuk trouwens (Y) |
Citaat:
|
Obama pwns Trump.
<3 |
Citaat:
Oh, cool! (y) Hij zei niks over jou maar dan zal het wel goed zitten. |
Ik heb trouwens op 20 mei 'DK meet' in m'n agenda staan. Heb ik dat verzonnen ofzo? :confused:
|
er zit een gaatje in mijn voet, onderop mijn hak :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D Zo is mijn broertje ook. Het was ook heel grappig om jullie samen te zien :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gooooeeeedemiddag!
Ik ben weer terug van mijn minivakantie, en het was heerlijk <3 |
Ohh .sann en Paranoide naamzoek: ik heb zojuist de potpourri-bloem onder het wastafeltje van m'n toilet ontdekt ook echt pas :facepalm::D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar je hebt duidelijk nog steeds niet écht goed gestoft. |
Citaat:
Hèhè. :) Nja dat horen we wel vaker, al kunnen we ook extreem kut zijn met/tegen elkaar. Maar dat hoort erbij of zo. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Ik ga maar eens mijn broek inkorten zodat ik deze hakken kan uitdoen en schoenen kan aantrekken waarop ik wél naar de stad kan om shirts voor bij de broek te kopen :D
|
Citaat:
Edit: en mehh, we zítten dus al in elkaars vaarwater hè. Jemig. En kijk nou toch, hier kan ik toch geen geld aan gaan uitgeven? :( http://www.dance-shoes.nl/149-10149-...zio-latina.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo mooi :D lees beschrijving! |
Citaat:
|
Citaat:
Of nou ja, tussen Oisterwijk en Boxtel in, maar wel dicht bij Oisterwijk, in het landgoed de Kampina, op een camping midden in het bos <3 En we hebben vooral veel gefietst, dus ik heb een beetje houten billen nu. En ijs met aardbeien gegeten en kou geleden 's nachts en spelletjes gedaan en gewoon heerlijk gekampeerd (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |