![]() |
Wat goed dat je dan voor die meisjes opkomt! :cool:
|
Altijd. Maar goed, toen ik mn bril even in bewaring gaf (men kan niet voorzichtig genoeg zijn) was dat blijkbaar een 'gevechtssignaal', maar ook zijn 4 vrienden die na 5 minuten opeens aan kwamen zetten zagen de vork al in de steel zitten (Y)
|
Je hebt ze in elkaar gestampt? :p
|
nee, het was al snel duidelijk dat ik niet de 'agitator' was (Y), ook al bleven ik/wij onze snack gewoon opeten na meerdere dreigementen van "ze komen je zo pakken" (Y)(Y)
|
Zo, wat mooie muziek voor het slapen gaan :)
|
Ah, goed zo. (Y)
Maar ik denk dat ik nog maar ga kijken of ik nog een beetje kan slapen. En tussen negen en halftien ben ik te spotten op Station Utrecht. Welterusten/goedemorgen iedereen verder! xoxoxo |
Het schiet allemaal niet zo op met dat hele slapen. Nu blijf ik maar wakker ook.
|
Nou ik ga wel slapen. Het wordt steeds gekker hier met mijn slaaptijden.
|
Welterusten Pip!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.. en is het stiekem dus toch best laat geworden? Ik ben blij dat je me zo goed had aangeraden lekker naar huis te gaan! Ben wel brak, maar heb op zich nog redelijk geslapen, dus het had erger kunnen zijn.
|
Citaat:
Daar staat dat ze uit Bosnie komt, maar onderaan een comment van haarzelf (?) :'Hola! Hier staat dat ik uit Bosnie kom maar ik ben gewoon in Nederland geboren hoor! Dat hoor je toch wel aan me accent haha! Un besitoooo! Esthera Sarita' :D |
Citaat:
|
Godverhoerenkut, Tilburg gaat niet door :\ Al zeker 2 jaar mijn oud-stagecollega's niet gezien, zegt één van hen 2 uur vantevoren af met een kutsmoes :mad:
|
Citaat:
|
Ja, dan weet je zeker dat je uitgemaakt wordt voor achterlijk.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Sherlock naamzoek
|
Maisbrood met sardientjespaté. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cornbread. Lolstereotype.
|
ik ben 5 kg afgevallen (y)
|
(Y)
|
Citaat:
nu ik nog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stond gisteren op de weegschaal en ik bleek 73 kg te wegen. :s De laatste keer dat ik er op stond woog ik 76/77 ofzo
|
Nouja, het is niet :s natuurlijk, maar ik vond het wel vreemd, ik had juist het idee dat ik ongezonder at de laatste tijd.
|
van ongezond eten kan je ook afvallen!
|
Citaat:
|
Ik stond gisteren op de weegschaal en toen woog ik 82.5. Ik was dus een kg afgevallen, maar dat komt omdat ik de afgelopen weken zondag heb getennist.
|
De laatste keer dat ik woog, woog ik 103 kilo, maar dat komt omdat ik lopend boodschappen doe.
|
Citaat:
|
Ik weeg 43 kilo, maar dat komt omdat ik echt vreet als een beer :(
|
:bloos:
|
dan schelen we zes kilo andijvie!
|
Aids ik heb een virus op m'n computer geinstalleerd:o
Ik had ook de steeds virusscanner uitgeschakeld omdat hij de hele tijd popups gaf en het programma blokkeerde:facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ziet er niet zo best uit.
|
Mijn laatste en tevens enige infectie ooit was W95.CIH, wel een nasty virus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik weeg al meer dan een jaar hetzelfde. Misschien al wel 2 jaar. Aan de ene kant goed, dat ik niet nog meer aankom, aan de andere kant mag het wel 5 kilo minder zijn.
/weighttalk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |