![]() |
Citaat:
|
Als je denkt dat je in het spel ook zo slecht posts gaat kunnen lezen, dan kun je beter niet meedoen :D
|
Huhu ik was te snel. :D Ik ben komende week nogal druk en kan de computer niet erg vaak gebruiken, dus ik dacht "Ik geef mijn stem alvast door :Y", zonder te beseffen dat de rollen nog niet eens waren verdeeld. :facepalm:
|
Dit is een up.
Komt meedoen! |
Absinthe naamzoek! Doe weer eens mee :o Met jou erbij is de line-up echt win!
|
Citaat:
En ik vind dat VeGs ook mee moet doen (y) |
Oh ja VeGs! VeGs naamzoek!
|
VeGs nog meer naamzoek!
|
Soija, Onait Sirch naamzoek, Severus naamzoek.
|
Onait doet al mee ;)
|
Dark Phoenix naamzoek?
|
Citaat:
|
Ik heb DP ook al gevraagd, hij had het te druk.
|
tvp
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeef je je taalfouten, maar kunnen we het topic een beetje schoon houden? Wij, dus ik ook, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik doe mee!
Heb dit topic al drie keer op m'n foon gecheckt en vergeet steeds op een 'echte computer' om me ook aan te melden. :o |
prima, hopelijk nog een paar mensen erbij.
1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe 9. snoopy 10. Michelangelo 11. Röps 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark 15. Bright Blue 16. Fantôme 17. Furby Feeder 18. Vegs 19. Absinthe 20. Heksjuh Spelleiders: Azeche en Geel Spelleiders: Azeche en Geel Dabo doe gewoon mee jij hebt de unieke gave me altijd te laten denken dat je een verrader bent, jij hebt dat post lezen niet nodig joh ;) |
Jeej, VeGs (Y)
En Dabo moet meedoen ja! Krijgen we vanavond de functies? |
Citaat:
|
WTH, ik doe wel weer eens mee. Maar kan niet superactief zijn, want voorstellingen enzo :o
edit: oh, ik zie nu ook pas mijn naamzoek van sann :o |
Jaaaaaa *O*
|
Leuk, zo druk (Y)
|
Doet Dabo nu eigenlijk mee, of niet?
|
mag ik miss ook meedoen
|
Heb je de regels gelezen? En snap je dat dit zeker een half uur per dag kost (vaak meer)? En dat je om de dag moet stemmen bij functies soms zelfs elke dag?
|
waar staan de spelregels?? half uur per dag maaktnie
|
Pagina 1, 1e post, onder de spoiler ;)
|
laat maar ik kijk eerst hoe het gaat en volgende keer miss
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel weer een keer meedoen :)
|
Citaat:
|
Gezellig! Oh, dit wordt echt een goed spel :cool:
|
Ik lees lekker mee :bloos:
|
ahha ik ga ook meelezen
|
De deelnemerslijst tot nu toe:
1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe 9. snoopy 10. Michelangelo 11. Röps 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark 15. Bright Blue 16. Fantôme 17. Furby Feeder 18. Vegs 19. Absinthe 20. Heksjuh Spelleiders: Azèche en Geel Rond half acht worden de functies verdeeld en rond half negen komt het openingsverhaal en wordt er vermeld welke functies er dit keer in het spel zijn. |
Dames en heren en alle andere deelnemers!
Misschien is het handig om voor het spel echt start te vertellen dat dit spel een nieuwe functie wordt geïntroduceerd. Dit doen we voordat de rest van de functies bekend worden gemaakt (die trouwens verder geen bijzonderheden bevatten) zodat jullie een beetje aan het idee kunnen wennen. Discussie over de nieuwe functie is op dit moment niet toegestaan. De functie komt er sowieso. Na het spel zal blijken of het een goed idee was of niet en dan mag er ook gediscussieerd worden. De nieuwe functie is die van de slet. De slet De slet is tijdens de eetrondes - als de wolven naar buiten gaan om hun slachtoffer uit te zoeken - niet in zijn/haar eigen huis. Hij/Zij brengt de nachten door bij andere spelers. Als de wolven hem/haar dan proberen te eten, happen de wolven mis. Echter, als de wolven degene happen bij wie de slet zich op dat moment bevindt, dan gaat (naast de gehapte speler) de slet dood. De slet hoort aan de kant van de dorpelingen en wordt ook als dorpeling beschouwd bij het bepalen van de winnende partij. In de hangrondes is de slet een gewone dorpeling en moet dus ook zijn/haar stem doorgeven. De slettenfunctie wordt niet opgevangen door de leerling. Als de slet dood is, dan is deze dood. Enkele regels wat betreft de functie van de slet:
|
Jaaaaa dat wilde ik een jaar geleden al:D(Y)
|
Ik vind het wel een grappige toevoeging. (Y) Op de spelbalans heeft het verder niet zo'n invloed, denk ik.
|
Even een klein vraagje dan: Kan de slet ook bij een wolf slapen? Ik bedoel. Als X een wolf is en Y de slet, kan Y dan (zonder te weten dat X een wolf is) bij X slapen? Het lijkt me voor een slet nogal nutteloos om alleen te slapen, maar toch. :p
|
Citaat:
En, ja, nutteloos. Het is een soort gokspelletje :p |
Grappige functie, maar lijkt me wel irritant voor de wolven.
|
Geinig. :)
|
Ooh tof. (y) Als er niemand dood gaat 's nachts, kan het dus óf de slet zijn, óf de bane, óf de tovenaar, óf de wolven zijn vergeten te stemmen. Lekker ingewikkeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |