![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Overigens doe ik mee met de gemene stemming. Ik loop de hele dag al mensen af te zeiken zonder reden. |
Citaat:
|
In de Opzij stond eerst een heel lang artikel over vrouwencondooms. In Afrika gebruiken vrouwen het zonder dat hun man dat merkte en daardoor kregen ze minder aids, omdat die mannen nadat de vrouwen dat verteld hadden inzagen dat niet alle voorbehoedsmiddelen kut waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofzo. Lang geleden. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Plato echt HEEL kut. En hij komt bij alle filosofiehoofdstukken voor. :(
|
Ik vond rechtsfilosofie zo leuk dat het eng werd :o
|
Van Socrates zijn er sowieso geen geschriften bewaard gebleven, dus alles wat hij dacht is via oa Plato tot ons gekomen.
|
Bij ons werd filosofie als bijvak gegeven, en niet eens verplicht :mad: Waardoor ik het ook niet koos, want toen was filosofie nog niet koel. Ik heb er nu spijt van.
|
Filosofie (Y).
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Op de middelbare school had ik mijn filosofiekennis uit 'De wereld van Sofie'.
|
Citaat:
Socrates is trouwens echt een asociale lul in de verhalen van Plato. Ik hoop een beetje dat Plato hem verzonnen heeft, want hij is echt een schitterende antiheld. Hij maakt Plato's werk zo ongeveer het meest leesbare van alle filosofie voor 1600. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had wel filosofie op de middelbare en ik vond het vet leuk en zo, maar ik had een 5 op mn eindlijst. Volgens mij vond de leraar me stom. Terwijl ik hem juist tof vond, want hij las vaak gedichten van Herman de Coninck voor. Mijn lievelings.
|
Citaat:
|
Ik ken filosofie alleen als middelbare school iets, maar ik vond er geen bal aan. Heb het niet gekozen, en was daar blij om aangezien mijn mede klas genoten heel veel moesten leren. Letterlijk uit het hoofd leren. Daar ben ik te lui voor. :rolleyes:
|
Dit topic gaat duidelijk te snel voor mijn slapeloze zijn. Tijd voor koffie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben ik toch blij met mijn spiraaltje, want condooms zijn sowieso kut. Ben je net lekker bezig, moet je alles afkappen, want: condoom. Echt, gatver, als het aan mij ligt zie ik nooit meer een condoom. |
De grot van Plato? Maar Plato was toch een man?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als Plato een grot had, gebruikte hij dan vrouwencondooms?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind condooms niet zo'n probleem overigens. Ja 't is leuker als je hatseflats zo naar binnen kan, maar als ik andere mensen hoor over hoe problematisch ze het vinden zit ik alleen maar van :confused:
|
Jezus wat druk ik me goed uit vandaag :D :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
How many feminists does it take to change a light bulb?
- zero; feminists don't change anything. |
Citaat:
|
"Hatseflats zo naar binnen" :D <3
|
Oh Bas had ik al verteld dat ik zooooo'n goed cadeau voor je heb? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|