![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ik ga sowieso niet in discussie met T_ID. Maar voor iemand die pretendeert zo slim te zijn (tenminste, dat idee krijg ik bij hem vaak) zijn dit soort d/t-fouten toch wel eh triest. :facepalm:
|
Citaat:
Nu heb ik het gevoel dat ik iets heb gemist:bloos: |
Citaat:
|
Heeft iemand hier ooit is zo'n tienerblad opengeslagen? Daar staat meer Engels in dan Nederlands. :o
Google vertalen zou op tilt slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of als een dood paard trekken (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dacht je echt dat het serieus was? :P
|
Waarom niet? Genoeg mensen die spreekwoorden verkeerd zeggen. Bovendien leek het niet op een grap, want het was niet grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Water in het riet dragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Huilen met de kraan open is' duidelijk een grappige manier om twee spreekwoorden te verhaspelen, net zoals 'er gaat geen lampje rinkelen'. En bv. 'iemand dood maken met een blije mus' of 'dat is er met de paplepel ingeslagen' is ook duidelijk als grap bedoeld. Maar 'als een dood paard trekken' klinkt gewoon als iemand die de uitdrukking niet snapt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er dan grappig aan 'als een dood paard trekken'?
En sowieso, zo'n verhaspeling is natuurlijk alleen maar grappig als je hem maakt op het moment dat je eigenlijk dat gezegde zou moeten gebruiken; dan zou het nog wel kunnen. Maar vlak na een discussie over het eigenlijke gezegde slaat het nergens op. |
Zucht :facepalm:
|
Ik heb gelijk.
|
Nee, je gaat in op dingen die totaal niet relevant zijn. Waarom neem je het überhaupt serieus?
|
Ik vond 'm wel grappig hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was dat niet hetzelfde als die wc-rol?
|
Nee, wat de c staat niet voor rol.
Het gaat me er meer om dat nummer en code eigenlijk hetzelfde zijn. |
maar het nummer staat toch ook niet voor de code?
|
Hm. Of misschien wel, nu ik er beter over nadenk...
|
Nummercode!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waar gaat dit over, kan me er niks meer van herinneren :o |
Boeken, HP en LotR :P
|
Op een bord in de snackbar: 'geniet nu van onze 'verse' broodjes!' Ja. Eh. 'Vers', hm?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |