![]() |
Toepaselijke avatar bij je posts.
|
huh?
|
Trouwens wel ook weer goed nieuws: alweer twee basisscholen die me weer 'besteld' hebben voor theaterlessen komend seizoen. Dat betekent dat ze tevreden waren :cool:
|
Je kan geen zon verdragen en je avatar maakt zo'n beweging.
Nice voor je.(y) |
Ik zie de link nog steeds niet helemaal, maar goed :p
Ik zal nu een post maken die wél bij mijn ava past: Code Rood voor West-Brabant! Snel maken dat ik hier wegkom, dèèènk. Oh, en Code Red is een gaaf nummer van Tori > ava. |
:D ik zie soms rare dingen in iets.
hu?? straks speuren naar een leukere avatar dan een knipoogende kat. En in september nickchange*O* |
Nieuwe laptop besteld :o
|
Murder en Rainroom van Katatonia zijn echt teh awesome, wat een fijne songs zeg. </random>
|
*O* Er kan 750 GB op, dus ik kan naar hartelust muziek downloaden en films PLUS de Sims erop zetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoera, nu al aangepaste dienstregeling enzo. Dat wordt nog spannend met m'n treinritjes vandaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, verdorie Sann :( Heb ik eens heul veul tijd over én een leuk plannetje... wordt het allemaal weer in de kiem gesmoord!
|
Citaat:
Edit: ALs je uberhaupt in Utrecht komt ;) |
Ik heb nu wel fijn internet in de trein. Maar hoop dat ik niet voor niets naar het functioneringsgesprek ga. Vooralsnog hou ik nog drie kwartier over daar, en dat moet wel lukken, denk ik. Als alle treinen verder normaal rijden.
|
Citaat:
En ja, vind ik wel! |
Citaat:
|
Ik download überhaupt nooit films.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn desktop heeft een HD van 20gb, :cool:.
|
Citaat:
|
Oh er was gister een aardbeving in Noord Groningen :cool:
@Minke Laat maar weten als je weet hoe laat je in Utrecht bent. Als het echt zulk noodweer wordt pak ik wel de bus en dan doe ik er wat langer over dan normaal om bij het station te komen. |
Goed, Den Bosch. Groetjes *O*
|
Citaat:
|
en @Sann: doe ik!
|
Citaat:
Ik download wel trouwens, maar als ik het goed vind dan wil ik meestal ook de 'echte'. Dus dan koop ik de cd/dvd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou noodweer. waar blijf je?
|
Die regen van net was wel goed fietsweer, zeg :cool: Nu is het opgeklaard en wil ik graag hardlopen in de fijn geairconditionde (eh) sportschool, maar ik moet zo ook naar de tandarts dus daar heb ik eigenlijk geen tijd meer voor. Hmm.
|
Ik heb nog wel een berg HD's liggen, maar die heb ik allemaal al een keer of tien uit m'n handen laten vallen, dus ik heb het maar opgegeven.
|
Citaat:
CD's koop ik ook alleen van niet zulke groe bandjes/DJ's en als ik een film echt wil zien ga ik wel naar de bios. |
Hier is het droog, maar bewolkt. Ben benieuwd!
|
Citaat:
|
Citaat:
<500 gb is meer dan prima voor de gemiddelde medemens. |
Citaat:
|
Ik koop trouwens eigenlijk nooit meer SD-content. Eigenlijk ook nooit meer optische media, op CD's na.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een foto? |
Citaat:
|
De wolken komen op me af.:'(