![]() |
Er staan best veel gewoon leuke dingen, maar ja die ga ik hier niet posten :D(N)
|
Citaat:
|
'en in de wehkamp gids is er voor ieders probleem wel een antwoord' is wel waar.
|
Omg, ze zegt: Je weet wat mijn punt is. Ik noem vervolgens alles op wat haar punt zou kunnen zijn en leg uit waarom of hoe. Is geen van die dingen haar punt. Seriously?! WAAR hebben we ruzie over?! :D:((N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof vrouwen nooit boeren of scheten laten :nono: |
Wat Sherlock zegt :y haakte na de eerste alinea af.
|
Als niet member kun je maar een paar pagina's advertenties zien. Jammer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het perfecte vriendje om over te zeuren bij je volgende " |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je ook de foto van deze knaap zien?
|
Citaat:
Oneens. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hij was niet extreem lelijk ofzo. Beetje ballerig. |
Maar bij mannen maakt het niks uit terwijl vrouwen over alles en niks weten te bitchen (N)
e: lol, door 5 mensen geninja'd :D |
Citaat:
Gelieve niet te quoten al zijn de hoofden geretoucheerd: Hier hielden we een wedstrijd :o http://img40.imageshack.us/img40/6867/dsc001902.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is al weg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan de quote nog zien! :bloos:
|
Jeuzus Sann. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, of met je lul spelen. Allemaal stukken productiever.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor een vrouw maak ik verdomd weinig ruzie/issues :cool:
|
En natuurlijk dingen repareren met stenen en beesten vangen met speer of pijl en boog.
|
Al heb ik wel een keer huilend midden in de nacht bij de snackbar gezeten, samen met een vriendin, die ook aan het janken was, om boven ons broodje kroket een ruzie uit te vechten die nergens over ging :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en op Lowlands had ik ruzie met een vriendin over naar welke wc we zouden gaan, dat was ook gaaf :D
|
Citaat:
|
Dat bedoel ik dus.
|
Als ik al ruzie heb, vergeet ik meestal waar de ruzie over gaat.
|
Ruzie, bier?
|
Ik heb ook niet zoveel ruzies enzo, maar dat is vooral omdat ik nooit echt boos word. :o Niet omdat ik niet van drama's en ingewikkeldheid houd.
|
Citaat:
|
Een ex-collega van mij, loopt altijd ruzie te maken. Nu met haar huisgenoot. Ze is zo slim geweest om een veel te duur appartement te gaan huren met iemand die ze nog geen jaar kende. En nu is er heibel :bloos:. Het zal wel heel erg leedvermaak zijn, maar eigenlijk vind ik het gewoon haar eigen schuld :O, en volg ik de ruzie met grote interesse.
Maar ja, ik snap dat gewoon niet :P. Gewoon niet moeilijk doen, klaar. Niet overal meteen wat achter zoeken ook :Y. |
Ik snap vrouwenissues wel altijd heel goed :y
|
Argh en ik heb het Samson en Gert liedje in mijn hoofd :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |