![]() |
Citaat:
(nojoke.) |
Ik heb Hyves een jaar geleden ofzo weggehaald, toen ongeveer iedereen op facebook zat (Y) Maar voor Facebook hip was vond ik Hyves echt ideaal.
|
Citaat:
|
Zo, eten was lekkeer :cool:
Oh :O en laat, maar: Goed keukengerei :bloos:. Ik wil heel graag een marmeren deegroller hebben omdat ik houten kut vind :Y |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had ook cu2, maar niet meer na m'n... 14e ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
CU2'er sinds
22:12 13-8-2001 ik ben nu offline laatst gewijzigd 01:19 2-9-2004 karma 0 laatst actief 01:19 2-9-2004 |
Toen ik veeel later Titanic ging kijken met een vriendin heb ik heel hard gehuild toen Leo doodging en ik waardeer SP enorm. :o Maar achter de hyvesboycot sta ik nog steeds :y
|
Citaat:
|
De vraag is, zal ik mensen op mn Hyves nog WAARSCHUWEN dat ik voortaan op FB zit of ga ik daar /care aan hebben?
|
Citaat:
Toen had een vriend/crush van vroeger 'm gevonden, en hij dacht dat hij echt was :D:D(n) Er stonden ook wat dingen over hem op, die natuurlijk totaal niet gemeend waren, en toen was hij boos, whehe. Maarja, hij was sowieso best wereldvreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Profiel is definitief gewist! (y) |
Oja, ik vond mobiele telefoons ook echt vreselijke onzin, dus die nam ik ook niet. Op m'n 17e verjaardag kreeg ik er één van m'n ouders en ik was not amused. Werd ik ineens gedwongen om te mainstreamen :mad:
|
Blijkbaar hield ik niet zo van communiceren.
Overigens ben ik nu best wel verslaafd aan fb :o |
ik overdrijf niet als de "belfunctie" het minst gebruikte onderdeel is van mijn telefoon.
|
Waarom account opzeggen (optioneel)?
Ik ontvang teveel notificaties Privacy Ik zie het nut niet Lelijk design Ik gebruik andere sociale netwerken Ik heb een probleem met Hyves of een Hyver Ik denk dat ik voor LELIJK DESIGN ga :D |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
;););););)
|
|
Citaat:
De echte bazen nemen gewoon ECHT nooit Facebook :cool: |
Omg, wat lame, als ik een optie selecteer, krijg ik daarna een suggestie om het 'probleem' op te lossen :D
Ik ontvang teveel notificaties Zet met 1 klik al je notificaties uit op je instellingen pagina! Privacy Wil jij je profiel (tijdelijk) onzichtbaar maken, bv. omdat je aan het solliciteren bent? Ik zie het nut niet Bekijk hier een overzicht van alle functies van Hyves! Lelijk design Blauw & oranje niet jouw ding? Pimp hier je design! Ik gebruik andere sociale netwerken Je kunt een Facebookprofiel koppelen aan Hyves. Zo verschijnen je status-updates ook automatisch op Hyves. Dit geldt ook voor je Twitter-account. Ik heb een probleem met Hyves of een Hyver Je kunt je probleem altijd melden via ons contactformulier. We zitten klaar om je zo snel mogelijk te helpen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het Hitler zonder snor, of zeg ik nu iets doms.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Verwijderen
Weet je zeker dat je je Hyvesaccount wil verwijderen? NEE Ja En dan nog van NEE een hele grote knop maken om maar te voorkomen dat mensen ook echt hun account verwijderen :facepalm::D |
Oke, oke. Ik ben een mongool omdat ik geen pannekoeken lust, geen Facebook heb. Iemand anders nog een rare reden? :D
|
Hyves verwijderen is heel veel gedoe. Die lui willen je heel wanhopig graag lid houden :O
|
Yeah yeah yeah, 150 pagina's. -O-
|
"Tooth decay is GONE! They got the son of a bitch!" *tear*
|
Citaat:
|
Gelukt!
Je account is permanent verwijderd. Account verwijderd Ik ga een flesje wijn opentrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En het gaat over de nummering van artikelen die tussen bestaande artikelen moeten worden ingevoegd. Of, als de letters a t/m z op zijn, dan verder moet worden gegaan met aa; bb; cc etc, of met aa; ab; ac. :| Ze willen ons bepaald niet afschrikken met eerste vak zeg!
Sann naamzoek. |
Citaat:
|
Uhu. Morgen les van de knakker die daar dus pagina's over volschrijft. :D Gelukkig schrijf hij erg humoristisch en snap je ook zijn punt als je alleen de inleiding en het slot leest. (y)
|
Dat scheelt weer dan ;) maar ik vind mijn vakken dan toch leuker klinken :p
|
Martin, Sann en Lorelei hebben foto's! Ik moet weer even e-mailadressen van de anderen hebben, dan kan ik die ook doorsturen :o
|
Het is even nodig om te weten waar je mee bezig bent. En er gaat veel mis, dus het is op zich wel goed dat ze er aandacht aan besteden. Maar het is nu wel een beetje alsof je bij aardrijkskunde alleen maar topo leert, dus ik kijk wel uit naar de andere vakken (die ook een stuk interessanter zullen zijn hoor, staatsrecht en zo (y)).
|
Oja, dat is inderdaad wel nodig. Dat soort dingen hadden wij vooral in het eerste jaar, de laatste tijd gelukkig niet meer (Y) nu moeten we het maar zelf uitzoeken ;)
|
Yeah, ik voel me op zich ook wel weer een eerstejaars tussen al die professionals hier. Iedereen weet meer dan ik en is beter in like, alles. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |