![]() |
Ik heb net wel gekeken toen ze het moldaafse volkslied speelden :y het was niet erg inspirerend, maar dat is het wilhelmus ook niet. Wat dat betreft kun je beter frans zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Quis Ik PM je straks wel even hoe je de nerfhammer moet toepassen in muTorrent met handige screenshots ;) |
Quis: je moet even in de instellingen de maximale upload, download en het maximale aantal verbindingen verlagen. Als je het aantal verbindingen verlaagt naar 50 of zo zou het probleem verholpen moeten zijn.
|
Citaat:
Citaat:
Ja, heel fijn. :) Als ik in een god geloofde zou ik iedere dag op mijn knieen gaan om hem/het/haar te bedenken. Geen idee. Ik wil er ook niet al te veel bij stilstaan want het kan zomaar weer omslaan, en ik leef eindelijk eens een keer 'in het nu' en dat bevalt heel goed. :) Ik denk dat het een combinatie is geweest van veel dom geluk, veranderde attitude, sporten en me aan die verdomde grenzen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat op internet een cijfer van een toets, maar ik weet niet van welke toets hij is. Nu zijn het 96 punten, dus dan maakt het eigenlijk ook niet uit (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik voel het wel, maar ik ben nog prima normaal voor de rest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu slapen, mijn lichaam voelt echt alsof die elk moment uit elkaar kan vallen.
|
Citaat:
|
@quis precieze oorzaak is niet bekend, waarschijnlijk heeft niet iedereen met de diagnose cvs dezelfde oorzaak. Maar een veel gehoord idee is dat een deel van de cvs patiėnten een soort revalidatieprobleem na een infectie heeft. Dat het vaak voorkomt bij jonge vrouwen kan zowel op een psychische als op een auto-immuungerelateerde oorzaak wijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het blijft natuurlijk een verzameletiketje voor 'deze klachten en niemand weet waarom'
|
Citaat:
|
Ik heb gevonden wat ik moet aanpassen, maar welk cijfer zal ik invullen bij max. download en max. upload? Tellen ze bij elkaar op en vormen ze dus samen die 50 aan totaal verbindingen? Of werkt dat weer anders.
|
1-0 in rust, wat een boutwedstrijd verder. Van Persie moet optyfen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik mag niet meer zo vaak posten in vertel iets over de forummer onder je, dus moest wat meer hier posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin nu aan mijn tweede bier. Ik wil ook White Russians, het is vanavond precies een week geleden dat ik mijn eerste dronk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@umberto: wat zonde dat je Naked niet kon vinden!
|
Pas na 5 weken een onvoldoende is niet gek :n en nog wel vroeg genoeg in t jaar om m op te halen :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oei, reclame. Nu moet ik van de bank af, want dat had ik met mezelf afgesproken.
|
Ik ga Das weiße Band maar weer eens een keertje opnieuw kijken.(y)
|
Citaat:
|
Lourdes heeft tegenwoordig wel de weg naar de epilateuse gevonden, maar ik ga geen plaatje googelen want telefoon.
|
dat is pijnlijk. ik ben zowat de enige van mijn leeftijd dat dat niet doet bij de wenkbrouwen.
|
Citaat:
Is epilateuse echt een woord trouwens? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |