![]() |
Mensen die liegen over belangrijke dingen
|
Citaat:
kwil graag een slotje op mn eigen forum omdat ik geen oplossing weet en ik wordt nu geholpen door een leraar.. |
Er zit zo iemand in mijn klas en die verzint altijd de raarste verhalen.. Dat hij hetzelf nog gaat geloven. Kan mij er serieus aan ergeren aan leugenaars. Zo was er is een "gebeurtenis" die hij vertelde en ik had exact hetzelfde in een film gezien. Faalde wel nadien :p
|
Iemand die gemene dingen over me gaat zeggen die niet waar zijn,,
en btw,, feitelijk ken ik haar niet eens en ik vraag me ook af hoe ze mij kent >,< |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wordt totaal gek door anti-homo mensen, als ik dan op het schoolplein ben, hoor ik wel eens iemand een ander uitschelden voor: HEY ROT HOMO, en al die stuff, dan krijg ik het gevoel dat ik elk moment kan gaan janken :(
Het aller ergste vindt ik dat sommige leraren niet zien dat je je best doet, en het daarna gewoon keihard afkraken :( Greetz. |
Mensen die hun seksuele voorkeur in internet-nicknames zetten.
|
Citaat:
|
- Schijnheilige mensen
- Mensen zonder humor - Oudjes in een auto - De auto's waarin oudjes rijden :D - Mijn uitstelgedrag |
Ik probeer niet teveel te haten want daar word ik niet blijer van. Het leven is al lastig genoeg zonder opgesmukte haatgevoelens.
|
Citaat:
life goes on :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |