![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als een applesysteem de oplossing is voor mijn home-cinemaprobleem, dan neem ik een applesysteem. Als een ander systeem de oplossing blijkt te zijn, neem ik dat andere systeem. En de enige reden dat ik op dit moment een apple-tablet prefereer boven een androidtablet is dat ik bij apple al weet hoe het werkt en niet nieuwe dingen hoef uit te zoeken of installeren. En verder: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heb ik nou heel die lap tekst net voor niks zitten typen? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en soms blijkt gewoon dat een applesysteem ook een goede oplossing kan zijn ;)
niet om het een of ander, maar is wel een reden waarom de mac-mini als netwerkschijf wordt gebruikt |
That'd be a first :P
|
The Liberated Lover
59% partner focus, 52% aggressiveness, 60% adventurousness You prefer your romance and love to wild and daring rather than typical or boring, you would rather pursue than be pursued and, when it comes to physical love, your satisfaction comes more from providing a wonderful time to your partner than simply seeking your own. Ander testje :') |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Q ik heb ze op de post gedaan en de postbodegast was nog niet langs geweest, dus als het goed is heb je het morgen in huis (Y).
En ik heb lekker gegeten en het nieuwste baksel is overheerlijk <3 zandkoekjes met karamel en chocoladetopping :bloos:(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
En nou ja, ik vind het prima als je mij in een agony booth wilt stoppen (y) |
Pure Nerd
61 % Nerd, 39% Geek, 39% Dork tssss. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pure Geek
39 % Nerd, 74% Geek, 43% Dork :cool: |
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
-o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Wat is Admin? :confused:
|
Citaat:
|
Admin <3. Eigenlijk spam ik daar alleen ons spamtopic vol :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou eh, ik ga maar op huis aan. Want ik heb geen zin meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet quoten, ik mag eigenlijk niks zeggen over mijn functie. :o |
:'( En ik dacht nog wel dat ik zonder begeleiding kon
|
Citaat:
|
(Y)
Spoiler
|
|
Citaat:
|
Over jizzen gesproken, ik zag net deze foto's langskomen en ik maakte automatisch een soort van piep/zucht geluid:
Spoiler
ILU! :bloos: |
Citaat:
|
Gelukkig is het dat niet!
|
Fijn dat er zo weinig demonstratiefoto's zijn op internet, kan ik ze mooi allemaal zalf maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |