![]() |
Hmm, de hond is een beetje mislukt.
|
Dit zo'n beetje dus. Dit zijn ook de dingen die ik meestal in mijn schriften krabbel tijdens saaie lessen. De hond is een beetje mislukt en het oog van pacman ook, want de stift was te dik. Ik laat hem meestal extreem verward en angstig kijken :D:(.
http://i43.tinypic.com/fc1gsy.jpg |
Citaat:
|
Hoi allemaal :)
|
Citaat:
En wat een andere dingen dan de kriebels in mijn schriften. Ik doe niet aan zulke dik omlijnde 'duidelijke' figuren, maar meer aan penkriebels en schetserige lijnen en vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
En normaal teken ik ook niet met stift, maar met bal/vulpen of potlood. En ik krabbel ook altijd veel ballerinaatjes, omdat ik dat stiekum ook wil kunnen, dat zwieren en zwaaien :O. |
Citaat:
|
Lol. het profiel van Linda Prins :D:D:D
|
Huhuhu, nu ben ik aan het kleuren.
|
Wtfffffff, die gast begon dus met simpele studies als dit
http://www.conceptart.org/forums/att...4&d=1180110576 en kon op een gegeven moment dit: http://www.conceptart.org/forums/att...1&d=1171553706 :eek::eek: |
Ik kan dat soort dingen niet geloven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ovomaltine. :d Daar heb ik lang niet aan gedacht.
Ik moet trouwens heel vaak denken aan een scène uit een of ander boek, volgens mij 'de ontdekking van de hemel', waarin de hoofdpersonen door Israël lopen en dan om een of andere reden het woord 'kletskop' gebruiken. De vrouw voor hun (/hen /hon /hin) draait zich om en zegt: 'kletskop... dat woord heb ik lang niet meer gehoord'. Dat is echt een bizar treffend stukje. |
Ik realiseer me trouwens net pas dat het vrijdag is. Dat verklaart al die herrie in de buurt.
Beter zijn ze stil als ik zo moet slapen. :( |
Ik dwnld een album van Snoop Dogg, met titels als 'Tha Shiznit'. :cool:
Ben benieuwd, ik vind dat soort muziek niks, maar dat album wordt best hoog gewaardeerd. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Oh wauw :O het is natuurlijk al vrijdag! Wat is de week snel voorbij gegaan.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
http://www.conceptart.org/forums/att...1&d=1171549650
Dit heeft hij getekend en toen was hij nog maar twee jaar bezig :eek::eek: |
Af en toe vind ik het echt jammer dat ik daar de energie niet voor heb het echt goed te doen en het doorzettingsvermogen zoiets niet vol te houden. Ik zou het ook wel willen kunnen, alleen dan wel vanzelluf en niet met duizenden uren diep geconcentreerd tekenen. :O
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, eigenlijk wil ik het pakketje van Vowel op gaan halen bij de boerrrren, maar het is wel laat om nu nog aan te gaan bellen. Stiekem hoop ik dan ook dat ze naar míj komt. Omdat ik gisteren ook naar hén ben gegaan met het pakje voor mijnheer. Maar dan wel _nu_. Want ik wil het in mijn handen hebben :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens kan ik me wel voorstellen dat Nesquik prima smaakt door pindakaas, vlokken, brinta, yoghurt, und so weiter :bloos: Wat trouwens ook een geliefd ontbijt is; yoghurt met appelmoes (50/50) en een haffel Brinta en een flinke toef kaneelpoeder :bloos: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er vliegt hier iets door de lucht, het heeft groen en rood licht, en het gaat telkens een andere richting op :S
Je hoort wel dat het gemotoriseerd is. Wtf? |
Aliens!
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
|
Ben je nog steeds dronken Aldan?:p
|
Jeroen is ook dronken. Gaat goed hier (Y)
|
Ik ben niet dronken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niet eens alcoholische versnaperingen in huis, realiseer ik me net. En ook geen drugs! Ach ende wee. Come to think of it; al wéken niet :D SXE all the way :cool:
|
Citaat:
Ik zie het ja. :D Waar moet het heen met de wereld? |
Citaat:
|
Ha, ja, MindCandyMan en z'n zieke vooruitgang. Heel indrukwekkend, ja. Ik had zelfs een keer een topic over 'm geopend op ARTistiek.
Maar de grap is dat iedereen dergelijke vooruitgang kan boeken. Iedereen. Je moet er alleen elke dag iets voor doen. |
Wat een goede cover is dit toch :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |