![]() |
Citaat:
|
Ik googelde op Carlos en kreeg deze foto:
http://4.bp.blogspot.com/_tYXveeajoi...+Brazil%29.jpg |
Gadver. :|
|
Citaat:
|
Carn! Ik mag een nieuwe telefoon binnenkort uitzoeken, is het handig om nog even te wachten? :o
|
misschien dat er eind dit jaar nog wat leuks komt jah
|
Citaat:
Misschien gaat de associatie meer om ook de verhouding in het stel :bloos: http://blog.zap2it.com/frominsidethe...arlos-gaby.jpg |
Ik ga lekker een pizzaatje en een lava cake bestellen :o
|
Lava cake? o.0
|
Jaaaaaaaaa man. Chocoladelavacake. NOM.
|
Ik denk meer dat de vraag is: WTF is een 'Lava'-cake?
|
|
Ah, zachte prut-taart. mmm.
Ugh, ik moet trouwens echt nieuwe vrienden hebben. Het is toch stom dat ik elke keer degene moet zijn die een berichtje stuurt of er mss iets te doen is? Nu zit ik dus alleen thuis om m'n vrije zaterdagavond en alle avonden dat ik zin had om iets te doen kon er ook niemand, of ze lieten me niks weten en dan zag ik achteraf op facebook dat ze 't allemaal heel gezellig hadden. Ik heb geen zin meer om mezelf steeds op te dringen. (n) :( |
Citaat:
Nu heb ik ook honger :( |
Citaat:
Ja eh, zoek dan andere vrienden! Citaat:
Maar het is eentje zonder vlees, dat zal je wel niet boeien. |
Ik kan op die onoverzichtelijke klotesite niet vinden waar ik kan typen dat die ranzige olijven eraf moeten :( nu moet ik bellen.
|
Citaat:
|
Graag gedaan :o
|
Pizza is onderweg, uiteraard met lavacake.
IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOE. Ik moet niet meer op Onzin komen man. |
Waarom niet? :D
|
KAMPEN DAAR WIL IK NAARTOE :mad:
Omdat telkens dat stomme lied in mijn hoofd zit op de een of andere manier. Zelfs als dat topic niet geupt is. |
Dat is gewoon jouw brein dat rare connecties maakt ja!
|
Ja, dat sowieso.
|
:P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb net helemaal zellef gözleme gemaakt en ze waren best goed gelukt *O*
|
Citaat:
Ik dacht, misschien ben je dan van kip paard koe af! |
|
:D:D:D Mama wil 50 shades of grey van me lenen. Het voelt alsof ik d'r mijn pr0ncollectie uitleen dan :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja ik wil nog even op iets van een paar dagen geleden reageren. Namelijk dat ik paranoide een bonbon stuurde en mijn retouradres erop zette. Dat had een heel goede reden. Namelijk dat de bonbon ingepakt in folie verdomd veel van een blokje hasj weg had. Daarnaast zat er een licht onfatsoenlijk kaartje bij. Ik stuurde de bonbon vanaf mijn werk, in een envelop van mijn werk. Waar het adres van mijn werk opstaat. Om duidelijk te maken dat ie daar NIET NAAR TOE MOEST ALS IE OM WAT VOOR REDEN DAN OOK ONDERSCHEPT WERD heb ik dat drie keer doorgekrast en m'n eigen adres erop gezet.
Allemaal nergens voor nodig, want hij is gewoon netjes afgeleverd (Y) Oh ja, het was het beste ding tussen paranoide en mij sinds het-grote-Billy-naar-Quintiano-breng-avontuur. Dat jullie het even weten. |
Wat heeft socially awkward penguin hier mee te maken? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van de tafel naar de computer wordt het kouder.:o
|
Citaat:
Of moet je dan een andere meme gebruiken? Het is ook zo moeilijk met zoveel memes die je kan gebruiken! :( |
Citaat:
Citaat:
|
Tote Hose hier.
|
Kaaaaaaaaaak, nu hoor ik dat ellendelied in mijn hoofd :'(
|
Welk ellendelied?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag gedaan pheebje
|
NSFW
o.0 |
Wtf, Japan, Srsly?! :|
|
Is dat in China of Japan met die facekini's?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |