![]() |
Citaat:
|
ik word er zeeziek van
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb net een grijze picollo gegeten :D en dat is een lichtbruin pistoletje. Gelukkig voor mij wil iedereen hier wel hun gekke woorden uitleggen (Y) |
Citaat:
|
oei, ik ben niet vatbaar voor hypes maar de PS4-announcement van morgenavond begint toch te kriebelen.
|
Citaat:
|
Volgens mij naamzoekt Joris op 'wodkapasta'. :d
|
Ik ga zaterdag naar een Rammstein coverband :D (N)
|
Ik ben weer bij de Jumbo geweest, ze hebben er ook spekkoek. En een heel Russisch (?) schap. In ieder geval iets Oostblokkerigs, met allemaal rare potjes en dingen.
Oh en ze hebben er ook Aloe Vera drank, wat ik bij de Action altijd koop, maar dan in meer smaken! |
Citaat:
|
Ja dat bedacht ik me ook net :P
Maar niet alleen Pools, ook een hele schap Surinaams en Thais en gewoon superveel buitenlands, en heel veel kruiden, en naja. Waarom som ik het eigenlijk nog op, ze hebben er gewoon ALLES (y) Alleen volgens mij geen cacaopoeder, dat viel me dan weer tegen:o |
Filmpjes van iemand die viool speelt en dan loopt het geluid niet gelijk met het beeld :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil nu van iedereen props voor mijn onmenselijke wilskracht. |
Citaat:
Je krijgt van mij echt geen props omdat je jezelf hemelse spekkoek ontzegt, helaas! :p |
:bob:
|
Citaat:
|
Volgens mij ging het hier een paar weken geleden ook al over de rare plaats van cacao in de supermarkt, of verbeeld ik me dat nu?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wat moet ik me bij wodkapasta voorstellen?
|
Cacao staat gewoon bij de koffie en alles, niet bij de bakspullen. Tenzij dat bij elkaar staat natuurlijk.
|
Spekkoek <3
|
Ik heb morgen echt een hele STOMME toets, over medicatie, apotheek en baliewerkzaamheden -o- Echt HEUL saai. En normaal gesproken zou ik heel erg mijn best doen en een samenvatting enzo maken, maar daar heb ik nu dus echt geen zin in. Wat nu?!?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga maar eens koken en GTST terugkijken, kusjes!
|
Citaat:
|
Ohja, dat was het :lampje:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben alleen heel benieuwd naar de andere jongen die mee gaat. De vorige keer dat ik em zag, verbaasde hij zich er ontzettend over dat ik voetbal kwam kijken met drie jongens (waarvan twee onbekend) zonder mijn vriend, dat ik in een hoodie rondliep, bier dronk en een beste vriend had maar wel verpleegkunde deed. |
Rammstein! \m/ :mad: \m/
|
Ik heb vandaag trouwens bonuspunten gescoord (denk ik), omdat ik vroeg naar 'de titel van dat ene metalnummer met die vette shiftende drum-ritmes'. Het bleek van Chimaera te zijn. Ik ga lekkah luisterah!
|
Ik was 'Schinlers' List' aan het kijken want die had ik nog nooit gezien en dat is een klassieker die je gezien moet hebben. Maar ik word er zo naar van, dat ik 'm toch weer heb uitgezet. Ik ga me niet vrijwillig kut voelen.
|
Getver, ik moet morgen echt gaan afwassen -o- niet dat het hier een vreselijke kankerzooi is ofzo, maar het ziet er gewoon uit als iemand die een afwasmachine gewend is, alles opgespaard enzo :D
Snebbel: Schindler's list is ZO MOOI <3 I love it. En ja, het is een beetje naar, maar het einde maakt heel veel goed, believe you me :y en de muziek is natuurlijk ook supermooi! Ik had die muziek op mijn mp3 en elke keer als ik in onze lift stapte, ging die aan. Ironisch, want we hebben een Schindler's lift :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vandaag. Vroeg als in nu, ofzo. Welterusten!
|
Oh :D tschusski!
|
Citaat:
|
Nee, het was meer een 'oh, ik dacht dat we in gesprek waren, dus het is nogal een verrassing' :D
|
Ik ben ongegeneerd hard aan het lachen om mijn eigen grapjes :D
|
/kazet? :p
|
ghehehe, de tabs die ik open heb staan in firefox:
- scholieren.com forum - Wikipedia - Napolitaans sextakkoord - HULU - America's next top model :D |
Ah crap, sommige video's van rtl gemist werken niet in België, iets met rechten en die onzin -o- maar gelukkig GTST gewoon wel en voor zover ik heb gezien doet alles op UG het ook gewoon (Y)
|
Ik kijk Two and a half men in het Duits, en het is echt ontzettend slecht, maar toch erg vermakelijk :D
|
Aww, ik ben 'klaar' met The Sopranos :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |