![]() |
Goed bedtijd, morgen na 10.00 uur mag ik weer instorten :herp:
Kusjes. |
Citaat:
|
Want er is iets mis met awesome? Ik kon zo snel gewoon niet het Nederlandse woord ervoor vinden :O
|
Ja, want 'awesome' wordt gedefinieerd als 'something which inspires awe' en 'awe' is dit:
Citaat:
Maar goed, heel veel mensen gebruiken het verkeerd. Louis CK zegt het goed, vanaf 1:40: |
Tenminste, ik weet niet of dit Trimms en Absinthe's probleem met het woord is, maar het is wel 't mijne. :bob:
|
Zeikerds :p
|
Nagekeken en affff. Nu moet ik naar de bieb om te printen en ik voel me belabberd en ik wil niet en ik wil terug naar bed :'( /zeik
|
Ga daarna terug naar bed :p
|
|
yes laptopje doet hert weer. *O*
en we krijgen nu nieuwe ramen en een voordeur, oma is hier gastvrouw spelen. |
Oké jongens, ik ben best nerveus en dat vind ik een beetje idioot van mezelf :D
|
wat moet je doen?
|
En het regent als een malle -o-
|
Hoe kun je het beste je laptoptoetsenbord schoonmaken?
Hier schijnt de zon als een malle. |
Citaat:
Ik ga maar eens weg :y aju. |
Citaat:
Daag!! |
Citaat:
|
met wat voor spul?
kan het met een wattenstaafje? |
Wat wil je schoonmaken? Rondom te toetsen? Of ónder de toetsen?
Rondom is met een wattenstaafje en uh, lauw zeepsop of wasbenzine wel schoon te krijgen. Met dat laatste een beetje oppassen; niet iedere coating of ieder materiaal houdt van wasbenzine. Terpentine en spiritus werken ook wel, maar ook daarmee een beetje uitkijken. |
rondom lukt me wel. tussen en onder de toetsen, was ik een beetje bang voor.
Dankjewel (y)(y)ik ga het met zeepsop proberen. dat gaat waarschijnlijk al mis bij mij. laat staan enge chemische troep middeltjes. |
Echt ónder de toetsen is misschien wat lastiger. Als je ze niet eenvoudig kan opwippen zou ik 't dan ook lekker laten zitten. Mocht een glas ranja jouw laptop gecrit hebben, zou ik 'm -als ik jou was- wegbrengen naar mensen die 't vaker gedaan hebben.
|
Nee er zit geen ranja of andere drank. alleen koejeskruimels en heel veel stof.
|
Als je die rommel niet ín je laptop kan blazen (even goed kijken) is een busje perslucht nog wel een idee. Hoewel je wel drie keer de hoofdprijs betaalt voor het briesje-uit-de-bus.
|
oke thanks (y)
het wordt een beetje koud zonder ramen in huis. |
Wow.
Dit is zo te zien meest agressief slechte product aller tijden. |
Ja, het is wel huilen met de spreekwoordelijke pet op met de XBOX 1. Ik hoop voor die knullies dat ze op de E3 iedereen weg gaan blazen, vooralsnog lacht Sony zich de krullen van de buik. En dat gun ik Sony niet.
|
Hier, een klassiekertje voor jullie. |
Ha! Ik ga dit weekend naar huis! *O* Mijn ouders komen sowieso vanmiddag en dan brengen ze me thuis en doen boodschappen voor me en morgen avond komt een vriendinnetje logeren en dan helpt ze me met koken enzo *O* Ik heb er heel erg zin in en ook heel erg behoefte aan.
|
Leuk Snebbel:cool:(y)
ik ga morgen naar Düsseldorf*O**O* |
De centrale bank van Duitsland heet BuBa. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Hallo allemaal,
ik moet voor mijn afstudeer scriptie 150 mensen werven die zich inschrijven voor de site www.ikbeneenvervelendespammer.nl mensen hoeven zich alleen maar in te schrijven zonder dat ze spam krijgen of iets dergelijks. een keer per 2 weken krijgen ze een mailtje als er een product wordt aangeboden, dan kunnen ze zelf beslissen om ook er iets mee te doen? zou jij je miss willen inschrijven en aan colega's/vrienden kunnen vragen of zij dat ook zouden willen doen? zou je me heel erg mee helpen! alvast bedankt! |
Je krijgt dus geen spam, maar eens per twee weken spam? (y)
|
Citaat:
Maar goed, voice command is sowieso onzin. En dat gezwaai met die armen voor je scherm al helemaal. Mep je een vlieg van de tafel, zit je opeens in een ander menu. |
er zitten allemaal vreemde mannen te werken op alle verdiepingen en ik ben alleen thuis nu. Minoes is boven :lisa:
|
Citaat:
En inderdaad; voice- en gesturecontrol vind ik ook totaal niet spannend. Doe mij dan maar een mind-machine interface voor de éckte revolutie in besturing van apparatuur :yeah: |
er gebeurde net iets heel bizars. rent mijn beste vriendin het huis binnen legt een blaadje neer en rent weer naar buiten. Ze zei alleen: doei brenda ik ben weer weg. :confused:
|
Citaat:
|
Ja daar staat iets op. een uitnodiging voor een examen feest.
|
Gisteren keek ik eindelijk de (niet meer zo) nieuwe GoT ep en ik vind alle verhaallijnen zo leuk nu <3
helaas nog maar twee afleveringen dit seizoen :'( |
ik moet gewoon de boeken gaan lezen http://forum.scholieren.com/images/k...ser_online.gif
|
Ja zo jammer he, dat er altijd maar 10 per seizoen zijn :(
|
Ik had het laatst met een collega over GoT -hij is overduidelijk homo- en hij vertelde vol enthousiasme hoe blij hij was met de homoseksscene waar je ook vanalles zag een paar eps geleden :d
|
Free Record Shop is failliet :(
JA IK KOOP NOG CD'S EN DVD'S :mad: Cd's niet bij de FRS, maar toch.. |
Ze gaan misschien nog een doorstart maken.
|
Oh, dat had ik gemist. Lees weer niet verder dan m'n neus lang is :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |