![]() |
zo eng is dat bos niet hoor. ik heb er vorig jaar elke avond rond 22.30 doorheen gefietst (van enschede naar hengelo) en ben nooit een eng persoon tegen komen en heb daar nooit rare dingen zien gebeuren.
(ik kom bijna nooit op lifestyle, maar zal zaterdag zeker in nul zijn..) |
Citaat:
En wel wat zeggen he ;) :D |
Citaat:
maar wel coewl dat jullie een keer naar hengelo komen (y) |
Citaat:
|
a.s. zaterdag al ? :eek: ik moet van 16:30 t/m 22:30 werken :( is er dan nog tijd om langs te komen? en waar zijn jullie om 23:00 ongeveer?
:o |
:( nouw ik wilde zo graag in in enschede meeten :(
mja , ik kom wel voor de lol een keer die kant op :confused: |
Citaat:
|
als ik in de nul ben ga ik mezelf denk ik voor schut zetten dmv mijn lamheid na een feest dus geen moeilijke gesprekken met me aangaan.
|
Shit, mijn stufi is te laat, dus ik hoop dat ik het heb morgen, ander kan ik dus niet komen :(
|
aja k kom nu dus zeker weten niet meer
|
*huilt* :(
Vraag me af of mensjes me eigenlijk wel willen meeten. |
Citaat:
|
ze schenken trouwens breezah in de nul (y)
|
We kunnen wel een keer gewoon af spreken om met een paar mensjes naar de Nul te gaan.
|
Is er nog iemand van plan om om 6 uur bij Drienerloo te staan?
Zo niet, ga ik d'r ook niet staan. En wie gaat er vanavond naar de Nul? Wil toch echt iemand meeten vandaag :D |
Als je naar t Plein komt kun je mij spotten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip: ga vanavond niet met flesjes bier etc. over straat lopen. Er zijn hier (in hengelo) gisteravond al wat lui hier opgepakt omdat ze niet naar de politie wilden luisteren :s
|
Citaat:
Dus mischien tot vanavond :) :p |
Citaat:
Maarem hebbe jullie gister gemeet dan of niet???? Ik was gister wel in de stad tot een uur of 1. en ik ben ook ff langs de nul gelopen, maar k weet eigenlijk ook niet hoe jullie eruit zien, dus k heb geen idee of ik jullie heb gezien, als jullie er waren. K was eigenlijk niet van plan geweest om naar de stad te gaan gister maar uiteindelijk toch overhaald door vriendin. als ik het eerder wist had ik jullie wille meeten, maar goed volgende keer dan maar hé. nou ja voor als jullie gemeet hebben vertel der ff wat over. of het leuk was enzo Kuzzzz |
Citaat:
Best wel jammer aangezien het nog best lekker weer was om in het bos te gaan zitten en het gisteravond heel gezellig was in de Nul. Ik namelijk uiteindelijk gewoon met een vriendin de stad in geweest en 's avonds met een paar vrienden naar de Nul. Ga je trouwens naar de Zwolle meeting? |
Citaat:
hoe laat was je er? ik ben van 22.30 tot 4.00 geweest.. volgende keer beter (y) |
Citaat:
|
wel jammer ik was extra nog naar de nul geweest vanf het feest lam als wat maar goe 'k BLack Sugar weer gemeet. :D jeuj
|
Citaat:
|
:| k zat nog te twijfelen of k wel of niet zou gaan toen k in arnhem zat, maar was beetje aan de late kant en dus toch maar niet geweest
maaruhmz k wil nog wel n keer naar de nul, dus iris... idee van je lijkt me wel koel :) en ik kom naar de zwolle meet, ik kom naar de zwolle meet jaja ik weet dat k had gezegd van niet, maar dat telt even niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
olga hier
tis dat nou? komen we terug van robodock gingen we maar effe kijken daaro in hengelo nouw .... niemand :( en we waren te laat en we wisten niet waar de nul was en toen zijn we maar op straat gaan dansen :o met onze draagbare radio. mja was ook leuk :) volgende keer beter. |
Citaat:
Volgens mij miscommunicatie want we hadden eerst in Enschede afgesproken en daarna in Drienerloo, maar stond geen tijd voor 's avonds in Hengelo. Nul is trouwens redelijk moeilijk te vinden idd :o Maar jullie komen nog een keer langs toch? :D |
Citaat:
Duh dat we nog een keer komen :) |
Citaat:
op een zaterdag? loop richting het geluid en de menigte van new york en ernaast is de nul simpel. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |