![]() |
Want in september ga ik nog een weekend naar Israël.
|
Lowlands wordt m niet voor me dit jaar.
|
Rotwijf :bob:
|
Story of my life bro.
|
Ik werk koningsdag in de doc vanaf een uurtie of 8. Misschien vind je me daarna op je bank.
|
Mag best :cool:
|
Citaat:
|
|
Stoffer ligt aan mijn voeteneind en hij kijkt echt zo van; gast, je weet dat ik hier hoor, niet jouw voeten, opbokken nou ook al heb ik stukjes salami van je gehad.
:cool: |
Citaat:
|
Één chick daarvan mag niet meer meedoen met wedstrijden omdat ze er zo goed in is :D (n)
|
Ik probeer al een paar jaar kaartjes te winnen ipv ervoor te betalen en tot zover is me dat alleen in 2008 gelukt :o
|
Maar ik ben voor (y)
|
Appelboor.
|
karrenspoor.
|
Kronosoor.
|
fenne-flapoor
|
df-domoor
|
De laatste persoon die dat tegen me heeft gezegd heb ik een hersenschudding geslagen met een boek :o
|
:d
|
Oh jah, ik bedoelde ook eigenlijk df-bloemkooloor.
|
Citaat:
|
zoef denk je dat ik kaartjes moet winnen voor de laatste daily show aflevering met Jon Stewart op 6 augustus, all expense paid trip naar NYC :bloos:
|
Check dit filmpje, die gozer aan het begin, kijk naar hoe de straat is, daarna naar het weer, vervolgens hoor je de mensen in een ietwat bekende taal spreken en dan realiseer je je opeens dat Karma Police op de achtergrond te horen is. Welk festival kan dat nou zijn......
|
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee :D
Hij heeft iig wel zijn schoenen weer terug ;) |
Ik ben met Charlie aan het Voice-Appen al een paar weken en het is zo hilarisch :D
|
En Kronos komt op mijn verjaardag :bloos:
|
Charlie :cool:
Het was heel fijn dat hij vorige week even een uurtie draaide (y) |
Ja hij kan het best heel fijn <3
Kaastucjes :bloos: |
Niets is fijn :mad: #zoefhaat
Ik vind dat ik mijn eigen zoefvindalleskutvandaag-smiley moet krijgen :mad: |
Ja ik kreeg al zo die indruk :D
Misschien moet je iets kijken wat je niet kut vindt! Zoals errr, Gilmore Girls of de pilot van Don't Trust The Bitch! En heel veel dingen eten. |
Oooh je kan ook Internetpesters van Peter R. de Vries kijken trouwens als je even in je haatmodus wil blijven, vooral de eerste aflevering.
|
Je raad me toch niet serieus aan, om in deze staat van zijn, naar Peter R de Vries te gaan kijken :|
|
Jawel :o
|
Ik wilde typen, ik ga nog liever tooske,dooske, bastiaan en het redden van EO huwelijken kijken, maar dat is ook niet helemaal waar.
|
Daarover gesproken, Youp had het er vorige week over :D
http://www.nrc.nl/youp/2015/05/16/mi...-randdebielen/ |
WAAROM IS DE ALBERT HEIJN IN DRONTEN VANDAAG VAN 12:00 TOT 19:00 OPEN EN HIER ALLEEN DE AH2GO GODVERDEKANKER
|
Leuke column wel :cool:
|
Omdat errrrrrrrrrrrr Zwolle raar is, het is toch gewoon maandag, en dan wel feestdag maar iedereen wil toch massaal kopen vandaag. Ik was een beetje ontsteld dat er hier gisteren ECHT HELEMAAL NIETS open was, had ik stiekem niet helemaal verwacht :ghe:
|
Hier was De Spar natuurlijk de vaste rots in de branding.
|
Op Hemelvaartsdag was er trouwens echt helemaal niets open, alleen de Aldi van 9:00 tot 13:00 :S
|
Behalve De Spar natuurlijk.
|
Hemelvaartsdag was hier gewoon een zondag geloof ik, net als vandaag. Dus alles is wel eventjes open, (behalve de AH hier op de hoek, en natuurlijk heb ik 2 fietsen met lekke banden staan, maaaaaaaaar soit)
|
Ik mocht daarom gisteren wel macdonalds & burger king :bloos:
|
Misschien moet je snort even naar de mac sturen (y)
|
Citaat:
|
Misschien moet ik even Theme Hospital gaan uitspelen en een baapje roken. IK HOEF NOG MAAR 2 LEVELS.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik had met level 4 eerst ook heeeeeel veel moeite, maar ik geloof dat ik nu na 15+ jaar eindelijk snap hoe ik dit spel optimaal kan spelen :D(n) |
Zijn raam is open maar Henk heeft geopteerd voor onder de slaapzak op mij dus die hou ik daar :bloos:
Ja misschien moet ik straks nog maar een poging wagen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |