![]() |
Wil je nu een sticker?
|
Jaa! *O*
|
Ohzo
|
HELLO
|
From the other siiiiiiiiiiide
|
Hi Kikaa! Hoe was jouw dag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al drie dagen hoofdpijn. Niet fijn (n)
|
Citaat:
|
Pff gewerkt, twee overleggen en gesport. Net gegeten en straks lekker douchen.
Crematie is gelukkig niet tegelijk met een belangrijk gesprek wat ik maandag heb dus dat scheelt al gedoe. |
Vandaag is onze kat tien jaar bij ons :lief:
|
Gefeliciteerd!
|
Ik ga slapen! Welterusten!
|
Weltrusten Nathan!
O, dilemma! Het zoontje van een vriendin is pas één geworden en zaterdag wordt dat gevierd. Ik vind het een beetje suf om heen te gaan want het jochie snapt er toch nog niks van, maar ik vind t ook wel weer leuk om 'm een cadeautje te geven en attent tegenover de vriendin om in elk geval even wat te laten horen, omdat ik op de dag zelf haar of haar man niet heb gefeliciteerd. |
Dan koop je een leuk cadeautje en dan ga je voor een uurtje ofzo (Y) Dan ben je er niet teveel tijd aan kwijt en is iedereen blij.
|
Precies dat ja!
|
Soms maak je het jezelf wel moeilijk hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
skaffa tijden
|
Auw, ik moest net zo hard niezen dat volgens mij de hechtingen in m'n mond los schoten. :(
|
Of in ieder geval flink onder spanning kwamen te staan. #relativeer.
|
Is het minder pijnlijk dan vorige keer?
|
Ja gelukkig wel! Alleen toen hoefde ik niet te niezen. :o
|
Maar vorige keer ging het ook pas na vier a vijf dagen ontsteken. Dus i'll keep my fingers crossed.
|
De kat heeft het gewonnen van de kerstboom :(
|
Is de kerstboom kapot?
|
|
Vannacht een klap en lag behoorlijk wat uit, vooral dingen die op 1-1,5 meter hoog in de boom zaten en takken los. Denk dat hij er in is geklommen :o
Boom staat nu in de slaapkamer :herp: |
Oei, dat is naar (n)
|
Sja. Katten
|
Oeh, hier staat ie nog maar pas gister op gezet. Nog geen aanvallen gehad overigens :D
|
Neem volgende keer een wandelende tak. Die kun je veilig in de kerstboom zetten.
|
Wat ik verrassend vind want het is nog wel een kitten.
|
(En het heeft dezelfde letters als kat dus er is weinig verschil)
|
Het heeft geen hoge aaibaarheidsfactor
|
Citaat:
|
Ik wist dat dit kon gebeuren toen ik weer een kat nam ;)
Beetje jammer alleen dat hij al meer heeft gesloopt dan de vorige 9 katten waarmee ik in één huis heb geleefd :p |
Dan had je niet zo'n jong actief nieuwsgierig exemplaar moeten uitzoeken, Wolter ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: