![]() |
Citaat:
|
Ik at maandag boerenkool met worst, morgen de hippe variant met zoete aadappel, kokos, sambal, pinda's en bleekselderlij. En vanavond pasta met pesto, courgette en zalm :lief:
|
Een vluchteling in een asielzoekerscentrum in de Duitse plaats Salching in Beieren heeft een televisie van de muur geschroefd en doodleuk opgestuurd naar zijn familie in Kosovo. Dat meldt vandaag een lokale krant.
Volgens de politie in Salching hadden de beheerders van het centrum aanvankelijk niets in de gaten. De verdwijning werd pas later opgemerkt. De 33-jarige Kosovaar bekende zijn daad al vlot tegen de beheerders, aldus de politie. De tv heeft een waarde van 350 euro. Het is niet bekend of de man het toestel moet vergoeden. (ANP) :d:d(N) Lekker ondernemend type(y) |
:cool:
|
:D
|
Respect :d
|
HELLO IT'S ME
|
Vrouwen aanranden/verkrachten is ook lekker ondernemend (y)
|
Hoi
|
Hoi! Ik heb een kater en ik snap nu opeens weer waarom dat zo kut is :'(
|
Citaat:
|
:lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cris heeft elke dag een kater.
|
Eigenlijk bijna nooit
|
Je drinkt gewoon heel de tijd door?
|
nee alleen met nieuwjaar
|
en carnaval
|
Bijna weeekend!
|
En wat is het vandaag? Nieuwjaar of carnaval?
|
Carnaval, duh
|
Carnaval is van 11 november tot pasen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond Flikken Rotterdam!
|
Een studiegenootje is heel erg flikkenfan en heeft afgelopen week bij opnames gefigureerd (Y) Supertof.
|
Mijn vriend zijn werk heeft er ook aan meegewerkt en ik ga sowieso kijken!
|
Vandaag heel hard gewerkt maar scherp gepland waardoor ik echt precies op tijd klaar was en enorm veel weggewerkt heb (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn oma kwam net ineens langs. "Eens kijken hoe de kat het hier maakt." Uiteindelijk wilde ze geen thee of koffie en was ze zo weer weg nadat ze even had geholpen met de afwas (y)
|
Ik weet niet hoe ik naar carnaval moet gaan? :bob: Hebben jullie nog leuke ideeën? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik denk dat ik het zelf samen ga stellen aangezien alle kostuums bij de feestwinkel te bloot en te duur zijn. 60 euro ga ik niet betalen voor 2x dragen. Verder wil ik niets iets met een hoed en ik wil ook geen prinses ofzo :p
|
En het liefst een beetje origineel :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te bloot bestaat niet marleen
|
Citaat:
|
Citaat: