![]() |
Ik had gehoopt dat Jay zou winnen ten koste van Thomas. Suus mag er van mij nu echt snel uit. En Dio speelt het spel het beste van iedereen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook ik werd niet goed van Bertie die opperde dan maar op te stappen omdat het haar het minst kon schelen ten opzichte van de rest. Rot op, zeg. |
Dio heeft vooral veel geluk gehad in het begin en is pas op het eind het spel gaan spelen. Ipv Dave had hij er ook uitgelegen kunnen hebben. En bijna had Jesse met Susan hem weggewerkt. En laten we niet vergeten dat hij ging huilen toen er door anderen tactisch werd gespeeld.
Desalniettemin kan ik waarderen dat hij eindelijk het spel speelt zoals het gespeeld moet worden. |
Mm, inmiddels zal het mij niet verbazen als Dio zijn reactie op "vals spel" van anderen met voorbedachte rade was. Om te illustereren hoe "kosher" hij wel niet is.
|
Hij was ook boos in de biecht, dus dat lijkt mij uitgesloten.
|
Ah ja, goed punt.
|
Spannende aflevering. Heeeeerlijk hoe Bertie haar kennis over alles haar goed van pas komt. 'De heren mogen hun borsten gaan natmaken.' :D :cool:
op naar de overwinnig #teambertie *O* |
"Je moet niet vergeten, Thomas doet t echt zonder doping dit keer."
Aldus Van Rijn met een pokerface. :D xD |
Citaat:
Ik ben zo hard voor Bertie. Net als half Nederland :p |
Thomas eruit. *o*
Al was al duidelijk dat hij niet ging winnen op het moment dat hij zijn boek publiceerde. Anders had ie wel tot nu gewacht. :p |
Bertiiiiiie. Whoewhoewhoewhoewhoe!!!!!!! :cool: *o*
|
Wiiiihooooo *o*
|
Yeah!!
|
Zooooooo terecht *O* *O*
|
Awesome!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |