![]() |
Kleren à la Bam Margera zijn natuurlijk ook erg leuk.
|
Het is wel erg in hip om brede kleding te dragen zo te zien.
Ik vind dat een vrouw gewoon met een strakke of iig broeken van de juist maat moeten rondlopen. Zo'n brede sk8spijkerbroek ziet er serieus niet uit. En ja het maakt eigenlijk niet zoveel uit voor de rest, zolang de kleding bij elkaar past. Het outfitje moet matchen. |
Citaat:
ik heb nu geen zin om een hele lijst te gaan maken, dus dit is het een beetje samengevat! |
een leuke rockabilly outfit vind ik altijd wel geinig. Veel vlammen, dobbelstenen, tattoos, schoenen met brede zolen, riemen met vlammetjes, van die rechte dickies broeken....
voor plaatjes bij de vage uitleg http://www.luckylenn.nl |
gestreepte polo's! Vroeger kotste ik erop maar tegenwoordig vind ik het erg leuk. (y) (y)
Voorwaarde is wel dat je aan het gezicht van het meisje moet kunnen aflezen dat ze geen (koor) bal is... |
Jongens:
- met allstars - met skategympen - met ietwat wijde broeken (rib, licht enz) - polo's - LEUKE blousen - kaklook - kralenkettinkjes - mooie spijkerbroek met wit shirtje en stoere schoenen zijn ook (y) Meisjes - wijde driekwartbroeken - strakke shirtjes - blousjes - carhartt-spijkerbroeken - allstars - doc's - getailleerde krijtstreeppakken - suede puntlaarsen met klein hakje |
Citaat:
|
oranje broek.....zoals ze die bij de sting verkopen....
:) :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, weer ontopic! |
Voor de jongens:
Zo'n lage heup broek met wijde pijpen en zo'n cool niet te wijd shirtje erop. Voor meisjes: Alles behalve froezels aan je kleren nat als adriaan (van Bassie), of gekreukte shit, of broek in de schoenen! of grote oorbellen, of te strakke kleren. you know... foute discotheek kledij. |
Citaat:
|
http://home.deds.nl/~zekemod/robine/...-drijfzand.jpg
zulke kleren vind ik wel mooi :p :D :D [tja beetje onnuttig en ook nog layout verneuking] |
een fleurig vuiniszakje ofzo...
|
Mannen: Lange rok en strak shirtje.
Vrouwen: jurken met zo hier en daar subtiele stukjes bloot. |
Ik zie vrouwen het liefst in een goed model spijkerbroek of een katoenen broek en dan met een getailleerd blousje erop. Horizontale streepjes is ook leuk. In plaats van een blousje mag ook wel een strakke rugby. En zeker weten donkerblond/bruin haar.
Een combinatie van sportief/netjes dus. |
(n) Van meisjes in pak of wannabee-pak moet ik ongeveer huilen, omdat ik het echt afschuwelijk vind. Dat wilde ik even kwijt. :D
(y) Geef mij maar een meisje in iets met veel zwart en lekker alternatief. |
Citaat:
ik vind pakken juist heel mooi/sexy staan bij mannen en vrouwen. |
vraag aan meisjes, hoe moeten wij ons kleden.
Ik wil even een beeld krijgen van wat de meeste meisjes leuk vinden om jongens in te zien rondlopen. Kan altijd handig zijn op de versiertoer.
|
Een jongen moet zich er sowieso lekker in voelen en eigenlijk boeit het me heel weinig.. Ik hou niet van heel strak zittende broeken, maar wel van strak zittende shirts en dergelijke..
Ach, het maakt weinig uit vind ik.. Als het maar bij diegene past. |
Doe aan wat je zelf leuk vindt..
|
Klein beetje wijduitlopende broek, mooi shirjte, bloesje.
Het moet wel wat aparts zijn. Verder maakt 't weinig uit eigenlijk |
Citaat:
|
varieert van meisje tot meisje
ik ben nogal aan skaterskleren maar mn vriend draagt dat nooit dus heeft er niet echt iets mee te maken denk ik |
Citaat:
Maar uiteidenlijk kom je bij het innerlijk terecht en das het belangrijkste!! Maar ben je zo wanhopig, dat je voor meiden je eigen ik wilt gaan veranderen?? |
|
Ik hou wel van die vale broeken..van die afgewassen broeken..
met gewoon een mooie trui erop, shirtje.. een beetje kak mag.. kraagje, vink allemaal sexy.. wijde broek met box er boven uit vink ook sexy :) |
http://www.geocities.com/f3mke/chad_en_bam.jpg
Joah. http://www.geocities.com/f3mke/johnnybam1.jpg De schoenen zijn :cool: Skatebroeken vind ik overigens alleen mooi bij jongens met kort haar. Maar dan nog zie ik liever een strakkere broek. |
mmm, ohke bij een jongen dus..
strakke broek met bleekvlekken T'shirt kisten :p |
bij meisjes : strakke spijkerbroek met leuk strak shirtje erop, allemaal niet te kort, ook korte rokjes ben ik niet echt fan van (bij meisjes waar ik iets mee heb) want dat vind ik op zich een beetje sletterig
bij mezelf vind ik mooi, strakke shirtjes, met kleine mouwtjes of mouwloos, en dan een beetje wijde spijkerbroek eronder met een riem, of een iets strakkere spijkerbroek met uitlopende pijpen (past goed bij mn allstars!) |
|
Hmm
N te grote zwembroek en n mooi lijf. :D En doe je blauwe lenzen in, maak je wenkbrauwen zwart met mascara en verf je haar. Want ik smelt voor donkere types met blauwe ogen. |
zo'n zwarte strakke broek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |