![]() |
Een Venus scheerapparaat.
|
Een zwarte bolhoed :cool:
Een zwarte alpinopet :o Een zwarte blouse, hij is gesneden als een colbertje, heel mooi:) En een lelijke trui voor als je ongesteld bent (mintkleur :eek: ) Jaja, ik moest de toneelzolder van school opruimen ;) :p |
Een Cure LP-1 euro :|
|
Een bouwdoos van een Boeing 737-800 KLM bij de Intertoys, voor 17 euro 90, yeah :cool:
|
een Wopketrui
|
een donkerbruin (knoopjes)vestje van Julien Roy
een zwarte coltrui van Green Hills donkerbruine boothalstrui van A-rticles groen/bruine 3/4 rok van A-rticles (soms hangen er leuke dingen tussen de 'oude-vrouwen-merken') I love de Bijenkorf :) |
Citaat:
Ik een tas van Kitsch Kitchen en een zwart shirtje van Replay. |
Bootschoen van 'van Bommel'
Lopen super!! Groetjes, Diamonde |
Mijn laatste aanwinst is een NoFX shirt die ik op het concert gekocht had .. ik koop eigenlijk al nooit sierraden, en eigenlijk ook al te weinig kleding :o :)
|
Kopiëerkaart van de uni... oh ja, en een saucijzenbroodje :)
|
- rood-wit trainingsjasje G-sus
- wit t-shirtje met Spiderman erop maar dan in de vorm van een vrouw heel cool, van een of ander skate-merk (jaja :D ) - vale spijkerbroek met allemaal bloemetjes op 1 bovenbeen, Oilily - donkergroene gebreide coltrui RL - sigaretjes :o stoute Es |
m'n nieuwste aanwinst hmmmmm
*veel papier *een nieuw paletmes *siberisch krijt maar wat iets interressanter is: *een heeeeeeeel mooi zwart korsetje. gewoon vrij simpel dit keer. Van synthetische stof met 5 balijntjes en achter ingesnoerd, met een flapje zodat je rug bloot kan zijn of bedekt. :rolleyes: uhm ffies denken wat nog meer, owja: *een beschermbril *een mondkapje (voor fijn stof) :D (dat je het ffies weet he) |
:D :D :D :D (y)
En het leukste zijn nog: MIJN NIEUWE KISTEN!!!!!!!!!! VAN M'N LIEFFIE GEHAD!!!!!!!!!!! |
een ijsje met een bolletje citroen :o
|
Sigaretten
En vanmiddag broques opgehaald bij de schoenmaker, moesten verzoold worden. is zeer vakkundig gedaan (y) |
een muntje voor de discovery (zon overdekopgeval ding) op de kermis, en ehh.. een patatje en een milkshake,
|
Citaat:
|
broek bij H&M (die ene op die reklames)
lang dik vest van veromoda bruine laarsjes van een schoenenwinkel |
zwarte beenwarmers
2 meter knal roze dun lint 1 meter knal roze breed lint |
vans zwarte oldschool schoenen, zijn lekker smal (net als all stars). :)
|
-groene trui met open hals, een beetje rafelachtig (h&m)
-rose/grijs gestreepte beenwarmers (h&m) -een sjaal met arabische opdruk (h&m) |
een blauw very oversized t-shirt met berlin erop :)(y)
|
Hele lieve mooie blauwe adidasjes.. waar ik verliefd op ben :o
|
Mighty Mighty Bosstones & Pietasters kaartje :)
|
Jaya The Cat-kaartje in de W2 (y) (y) *danst rondjes*
|
Een jas van omgerekend 800 gulden. En dat terwijl ik niet zo rijk ben. Ach ja hij was zo mooi, echt leer en een beetje een zwart-bruine kleur. En het eerste model dat EN bij mijn kont EN van boven niet te wijd of te strak zit.
|
zwarte en roze beenwarmers
mandarijntjes ben & jerry's die stiekem al weer op is :o |
zwarte dvs schoenen (getz) foto
3 fotorolletjes, 3 blikjes bier, en een pakje kauwgum *jeej*:) |
Drank + eten voor verjaardag dit weekend :)
|
kameeltjes en chocola, vervanging van het geen partner hebben :rolleyes:
|
blauw en paars haar:P maar goed kleren gloof ik he:)
een zwart vest bij de H&M roze grijze beenwarmers bij de H&M wiejj |
valige spijkerbroek Armani Jeans
Bruin strak vestje Sisley blauwe gewatteerde jas Riverwoods blauw/bruine tas Riverwoods Wit longsleeve truitje Benetton met zilveren lettertjes zwart koltruitje d&g met mams wezen winkelen vandaag :) |
een roze k3-lollie met parlemoerglans in de aula op school
|
Ik ben net de stad in geweest en heb gekocht:
Een Nijntje schoudertas :D:D:D (Eindelijk was er al twee jaar naar op zoek) Rood/ zwart gestreepte panty kousen tot de knie. Zwarte en witte kniekousen. En zo'n surprise bal uit zo'n automaat :) Heb nu tenminste weer genoeg sokken. |
- Zwart met rood en geel longsleeve shirt van Evisu (met JAPAN op de rug, op den borst staat evisu teken, evisu en de japanse kaart) en op de linkermanchet staat eviSu.
- Zwarte handschoenen van Diesel met een D in legerkleuren. - Zwarte ribjas van Pall Mall, met bontkraag. Wezen winkelen vandaag :). Foto's volgen. |
Citaat:
- Roze-rood-geblokte shawl. - Wax. (Je moet toch wat met nieuw haar :|) - 2 pakjes Luckies. *schaam* |
|
Citaat:
;) |
Citaat:
:eek: ROOK JIJ?!?! :eek: tututututut :p |
|
Bootschoenen Lumberjack
Franse appelflap bij delifrance |
Boodschappen voor de surinaamse pastei (gaan we vanavond eten:))
Bonbons (lang leve de visite) Kauwgom |
streepjeskousen jeeeuj :) (y)
|
De mmmohair zwarte H&M trui met blote schouder uit de bushokjes :D
|
woeisj, eindelijk kan ik hier weer posten :]
zwarte wijde broek retourtje arnhem-zevenaar kaastosti, halve liter swirlijs :D |
Citaat:
|
Een pizza vegetariana en een fles Canei
en van kleren; 3 paar sokken van de Hema met bloemetjes, Teigetje en gewoon blauw |
een slaatje, een pak tahoe en een zakje yoghurtgums :)
|
Sigaretten
Kopje cappucino Grab-n-go menu bij de Burger King |
laarzen
ribrokje, spencer (van pololand ofzo:S), wit blousje der onder, sokken+ondergoed+bh, spijkerbroek, (en nee nie van die olifanten pijpen, gwoon een btje normaal..) sigaretten :o sjaal! :-) *happiej* Dat was ut. Owh enne un mcflurry bij de mac. Met m&ms :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |