![]() |
lichtblauwe trainingsbroek
wit t-shirtje roze t-shirtje oranje capuchontrui wit met donkerblauwe puma's haar in hoog staartje geen sieraden luchtje: Allure, maar dat is er inmiddels ook af waarschijnlijk :D |
*strak truitje met bloemetjes van esprit
*regenboogvestje (ja ik ben rood oranje geel groen blauw paars ja) *wijde, donkerpaarse broek (overzeas) *rood/blauw/wit/zwarte docs met blauwe en witte veters *4 kettingen, waarvan 1 om m'n broek *geen make-up bluh... |
zwart rokje tot mn kniën
zwarte longsleeve zwart-paarse streepjespanty zwarte kisten paars lint om mn nek horloge paarse dreads zwart bandana-geval zwarte nagellak paarse oogschaduw ik ben een btje zwart-paars vandaag :o |
Blauwe Vans
Hema sportsokken Overseaz broek (beetje vale stof) Hema boxershort Rancid t-shirt daarover een NO-ID-TOO trui daarover een Napseter trui daarover een oud, verwassen overhemd met alle kleuren van de regenboog (kringloopcentrum) daarover een Death By Stereo t-shirt Yasar Arafat sjaal (weet niet hoe die dingen heten :p) (Ja, ik had het koud...) |
me zelf gemaakte "zipper" rok
grote gatenpanty beenwarmertjes JTJ sjirt en armwarmertjes interessant he.. |
beetje te grote oudroze? ribbroek
zwart truitje zwarte armwarmertjes/ooit beenwarmers geweest ondergoeddingetjes |
zwarte overseazbroek
iced earth longsleeve sokken, boxer |
wijd uitlopene zwarte pantalonbroek
zwart gekreukelde rok erover met splitten aan de zijkant bordeaurode 3/4 laarsjes Kylie shirtje met daarover een zwarte blouse shawl |
- Groene G-sus shirt
- Adidas trainingsbroek - Boxersshort - Out-of-bed-kapsel (the real deal) - luchtje: Zweettm by calvin klein ;) 'k ga even de douche opzoeken opzich :D |
zwarte wijde ribbroek
zwarte met oranje ster shirtje groene riem met hartjes erop een in alle-kleurtje-van-de-regenboog gestreepte armsok kinder h&m kniekousen grijze vans |
geel met zwart gestreepte panty
zwart lakrokje zwart truitje met een gele volle maan doc´s met lichtgevende gele veters |
Plien:
- Roze-rood-geblokte shawl op m'n hoofd. - Roze ik-ga-niets-doen-vandaag-broek. - Rood hemdje. - Roze-gebreide-trui-met-col-en-gaten-in-de-vorm-van-bloemen. (Wat maak ik 't mezelf toch weer makkelijk :/) - Roze ondergoed. - Roze teenslippers. Nikki: - Wijde-appelgroene-joggingbroek. - Appelgroen hemdje. - Lichtblauwe oversized-capuchontrui. - Lichtblauwe haarband. - Zwart ondergoed. - Oranje-blauwe-puma's. (Ik haat 't als MIJN kleren beter staan bij iemand anders :D) |
Ik heb het ff zo gehad met lifestyle dat ik alleen maar in zulke topics post :D
-lichtblauwe wijduitlopende spijkerbroek -beige met andere kleurtjes riem -donkerblauw t shirt met een zon (jaja ik ben het zonnetje in huis) erop en daaronder staat Zakinthos Island (wie heeft er nog meer tshirts of truien met plaatsnamen of landnamen erop? ik spaar ze:D) -ondergoed -zwarte kousenvoetjes En natuurlijk ben ik in de vakantie weer ziek :| |
wit t-shirtje geen idee waarvan
zwarte grof gebreide slobbercoltrui met enorme col Mango vale spijkerbroek Diesel en nu alleen nog zwarte pantykousjes van de Heeeema en haar staat alle kanten op door het vele wanhopige door mn haar warren onder wiskunde net :D |
Citaat:
|
zwarte jynx broek
ck boxer wit (wit :eek: :p) 4 rijen cones riem circa jamie thomas jt301 zwart/rode schoenen sokken matinique vhalstrui morbid angel tshirt eronder haar los :) |
Citaat:
|
- zwart wannabe-fluwelen rokje met split
- netpanty als truitje - zwart mouwloos en printloos coltruitje er overheen - jas/lang vest (iets langer dan m'n knieen) compleet bestaande uit donkerroze gaas - afgeknipte zwarte handschoentjes van marge - zwarte panty met zilveren glitters - kistjes En m'n haar is te lang en uit model. :/ |
groen-roze-geel-rood-blauw-paars-oranje rokje
netkousen halve sokjes vans zwart ondergoed rood-wit gestreepte polo met kraag omhoog blauwe strakke kapusjontrui erover zwarte make-up haar in staartje jeuj :D |
Timberlands
Lichtblauwe TH spijkerbroek Wit t-shirt Donkerblauw overhemd RL Grijze Timberland capuchontrui |
- zwarte legging
- lichtblauwe beenwarmers met zilveren sterretjes - mouwloos turqoise blauw hemdjesding met ehm, vage witte patroontjes - zwart vestje - blauw ondergoed - haar in superveel kleine vlechtjes - zwarte mascara, eyeliner, lichtblauwe oogschaduw, doorzichtige lipgloss, heel klein sterretje bij mn oog - zilveren oorbellen, blauwe gevlochten armbandjes, zilveren horloge en blauw met zilveren ringetjes. *gaap* en dit ga ik zometeen verwisselen voor mijn: - blauw broekje - blauw, wijd shirt met een hele grote beer erop - blauw met schelpjesslippers |
-paarse rib 3/4 broek
-overdeztreepjespantykuisen :confused: zwart - huidskleur/beige/whatever -zwart truitje met vleermuismouwige mouwen -daaroverheen paars haltertruitjeding -zelfgeverfde riem overlopend geel-groen-roze-geel-groen-enz.. -dc's -ondergoed |
blauwe ribbroek
grijze simpele trui zwart vestje met felrode capuchon en blauw ondergoed.. nie echt boeiend maar kben ook het huis nei uitgeweest vandaag |
Zwart t-shirt Benetton
Oude versleten donkerblauwe spijkerbroek marlboro classic Zwarte Ck boxershort |
Rode ribbroek
zwart shirt blauw vestje zwarte voetbalsokken |
zwarte pantys
lange latexrok hoge plateauzolen laarzen zwart truitje zwart truitje met wit kant en doorzichtigstof erover haar los 'cyberbril' ..donkerblauw op mn hoofdje (zo noem ik het dan) roze glitterondergoed:) |
Citaat:
|
Helemaal in ut zwart:
hemdje met veiligheidsspelden (zelf gemaakt) panty's om mun armen (kewle hema-panty's) lang jasje broek met uitlopende pijpen laarzen sokken veeheeel sieraden |
-zwart buffy shirtje :) merkje uhm: Buffy the Vampire Slayer, by Pimkies :D
-zwarte strakke uitlopende broek -zwarte van die sneakie sokjes -zwarte wielren handschoentjes (ik vin ze zo leuk:D) |
spijkerbroek levis
zwart t-shirt h&m zwarte sokken hema grijs vest levis zwart stiekie in mu haar kruidvat ca y est |
beige strakke dockers
lichtroze polo (weer eens uit de kast gevist) hardroze wollen trui met diepe v-hals erover lichtroze sokken zilveren sieraden en horloge, beetje getinte dagcreme en mascara |
- gele timberlands
- donkerblauwe pant. TH - wit t-shirt - roze RL polo |
Bootschoenen
Burlingtons Donkerblauwe pantalon Paars/blauw overhemd Stropdas Stropdas/overhemd voorzien van M logo. Stropdas is zwart met allemaal frietdoosjes er op. Tja je werkt bij de Mc Donalds of niet he :o |
- strakke bruine broek
- bruin met rood truitje (kjoetkjoetkjoet :o) - wit met gele sterren ondergoed :\ - grote grijze konijnensloffen :cool: - haar ben ik aan het kammen, sieraden moek nog omdoen, make-up ook :o |
grijze ribbroek
roze-rood-groene riem zwart shirtje met lange mouwen daarover rood shirtje met korte mouwtjes zwatre doc's |
Citaat:
lange zwarte rok van ribstof zwart hemdje met erover zwarte truitje met lange mouwen en capuchon en daarover mijn zwarte kylie shirtje zonder mouwen :p Zwarte beenwarmers en m'n hoge doc's En m'n haar in een zwarte band en verder zitten er allemaal doozichtige gekleurde kraaltjes in en een zwart met rode bindhi op mijn hoofd. En make-up: zwarte eyeliner rondom en dan groene glittereyeliner daaromheen + zwarte macara + lipgloss En grote aso zilveren ring oorbellen :o pfft dat was het wel ... |
- witte trainingsbroek Mexx (Alfi)
- rode sloffen (Marskramer) - zwarte beenwarmers (Scapino) - witte (iew) Pink Panter string (H&M) - paars met zwart kanten bh (H&M) - zwarte trui (Yankee Dump) BLa. |
ok
streepjesmaillot die afzakt beige ribrok zwart 3/4 shirt lichtblauw poloshirt |
Citaat:
|
wollen trui met kol zwart, TH
zwart tshirt dockers d4, zandkleurig zwarte sokken bruine schoenen Manfield |
-overseazbroek blauw spijkerstof
-warme wollen groene trui (die helaas niet in de wasmasjien mag :( ) -gordonjacks (schoenen) -roze ( :eek: ) spagettibandtruitje -ondergoed |
Citaat:
Je weet toch! :p |
Citaat:
een apart rek voor die buffy dingen (n) maar de t-shirtjes waren nog mooi :p ontopic: *bruin/beige wijde/wijduitlopende rib broek(verliefd,verliefd)(Ministars :d :d) *roze/rode arafat sjaal(Roel) *strak zwart truitje met rode bloemetjes(Pimkie) *zwart truije met bloemetjes langs mouwen en hals(Intract of zo :s) *roze powerpuff girls sokken *ondergoed |
Citaat:
|
Citaat:
|
blauwe trui [esprit]
lila bloesje eronder [ehhh.. een of ander mode-winkeltje] 3/4 rokje [blue moon] regenboog-teen-kousen [esprit] zwart ondergoed [honkemuller] vans [britain] |
Van onder naar boven:
beige instappers met grote gesp van suede donkerblauwe Dieselbroek, recht model met stretch wit blousje zonder mouwen van TH rood strak polotje met 3/4 mouw van RL fossil horloge, creolen, symbols ketting en armband haar los (en het zit ein-de-lijk hoe ik het wil, met veel volume en krullen) en mascara + parelmoer witte oogschaduw op. En mn nieuwe nep-Burberry sjaal om (hij ruikt zo lekker, komt uit een woonwinkel met allemaal geurtjeskaarsen :)) |
zwarte overseaz broek
longsleeve nirvana sokke en de rest *kutdag/week heeft* |
zwarte bondage-rok
paars-zwarte streepjespanties waar ik een shirtje van heb gemaakt zwart spaghetti-topje sokken ondergoed sieraden : gehandicapte spike-ring elfjes-ring 15 roze fluor-armbandjes (7 rechts, 8 links) 2 kralendingetjes wasknijper-geval horloge spikeding met kettinkjes naar spike-ring kettinkje met pentagram hoe true.. :p |
ik lijk weer op een neger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |