![]() |
prweziez :D
Ja dat spikeje zit in me oor nu, op een labret *hoera* |
Citaat:
|
oke david mag een septum piercing *tussen je neus* eindelijk!!
maar ik heb paar vraagjes : >doet het zeer? >hoe duur is het ong.? Groetjes DaViD :) |
ik ga een navelpiercing laten zetten (uch, vergeleken met de andere piercings nogal gewoon :P) maar nou hoor ik verschillende dingen over de soort piercing in het begin wanneer je hem laat zetten.
de 1 zegt namelijk dat je als eerst een ringetje moet nemen, maar de ander zegt dat het niet uitmaakt en je ook gewoon direct een staafje kan laten zetten. waar ik het ga laten doen, mag ik dus ook direct een staafje. maar ik vraag me nu dus af of dit echt niet uitmaakt of dat het echt beter is als je eerst een ringetje neemt? en weet iemand waar je lichaam het beste tegen kan? dus goud, zilver, titanium, etc.? |
Citaat:
Ikzelf had er een titanium ringetje erin, en die man die hem had gezet zei dat dat het beste was en uit voorzorg deed hij dat ook alleen maar. Succes ermee! |
Geld dat voor tongpiercing trouwens ook ? Titaniumstaafje het beste???
|
nog een vraag: zijn er voorzorgsmaatregelen voordat je een navelpiercing laat zetten? kan me haast niet voorstellen, maar t zou kunnen :P
|
Nog ff over de neuspiercing: kwil graag un ringetje, maar dan kan zeker niet meteen int begin.....? (of zwam ik nou :confused: )
Enne hoeveel heeft het jullie gekost? Zijn er nog nadelen over een neuspiercing op te noemen? Ja? Dan zou ik die graag weten :D |
mensen een ringetje of staafje verschilt niet veel het enige verschil is dat je met een ringetje ergens makkelijker achter kan blijven haken en met een staafje minder snel, titaan is overigens het best.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb de mijne namelijk ook de 1e paar dagen met een ringetje gevuld dus ik kan het weten. |
Citaat:
|
ik ga dinsdag mijn tepel laten piercen, maar heb nog wat vraagjes.
* Hoe lang duurt het zetten van zo'n piercing? * Hoe gevoelig is het zetten? * Hoe lang duurt het voor alles genezen is? bij voorbaat dank. |
Citaat:
|
Citaat:
-eh als t goed is wordt t verdooft met een soort van ijsspray :| dat zou t iets minder gevoelig moeten maken... verder is t voor iedereen verschillend, daarnaast: als je je daar nu al druk om gaat maken moet je geen piercing nemen -verschilttttttttttt, maar wordt je ook vast wel verteld |
Ik wil heeel graag een tongpiercing en heb mn moeder nu eindelijk zover dat ik binnenkort er een mag, maarrr... het is heel erg slecht voor je tanden, het tast het glazuur heel erg aan! En aangezien ik al heel erg gevoelige tanden heb is het niet echt verstandig, maar ik wil het ZOOO graag!!
Nu heb je ook een blacklight-piercing, deze tast je glazuur niet aan, maar ik vin het nou niet echt mooi.. Je kan je piercing ook verder naar achter laten zetten, zodat je piercing niet eens bij je tanden kan komen, maar dat vind ik er ook niet echt uitzien... Duuzzz, hebben jullie tips, ervaring of andere ideeen??? Kben echt wanhopig, kwil hm heel graag, maar wil mn tanden er niet voor naar de klote helpen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar iemand gooide er *per ongeluk* een bal tegenaan en toen was ie een klein beetje uitgescheurt...toen liet ik m nog zitten maar hij scheurde langzaam steeds iets meer uit...toen had ik m er maar uitgehaald en dicht laten groeien...nu zie je t bijna niet meer....gelukkig...
ik neem geen piercing meer iig.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |