![]() |
wij ook wel een stuk of 20/25 volgens mij (zolang ze niet 10 procenten)
tja, latijn is populair he... |
Bij Latijn & Grieks: 11 mensen
|
in totaal, dus bij kcv maar 12,
bij grieks, 7 bij latijn 5 en 2 hebben latijn en grieks, 3 hebben dus geen la of gr... |
Bij latijn er grieks allebei 20 man
|
We zitten nu met 4 meiden bij latijn (in de 4de klas), we begonnen in de tweede met 9 meiden en 1 jongen http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
wij verwisselen nooit van klas(ik bedoel,er zitten nooit mensen van andere klassen bij mij in de les).We zitten met 21 in de klas.
|
5e klas
Grieks: 4 (including moi) Latijn: iets van 7, maar gelukkig heb ik dat vak gedropt! |
Latijn: 12
Grieks: 5 (Grieks heb ik zelf niet overigens) |
nou in de tweede begonnen we met 31
in de loop van het jaar werd het 30 en in de derde zijn we nu met 28 en verder ben ik nog niet. Maar volgens mij wordt het volgend jaar 27 want ik ga denk ik volgend jaar kappen ik kom om in het werk en zit nog ni eens in de tweede fase! |
in de 2e fase wordt het minder hoor als je het goed aanpakt ;]
|
nu met latijn (5VWO
6 man vorig jaar in de 4e, 9 man... KCV 9 man Grieks heb ik niet meer |
en in de 2e waren er denk ik wel 50/60 die latijn deden, waarvan er dus nou in de 5e nog 6 over zijn...
en grieks ik geloof dat er nog 1 over is van de 12 ofzo |
Latijn en KCV met z'n tweeen. Met A6 met z'n 4ren
|
Ik zit nu in 3 Gymnasium, in de 1e hebben wij geen gym gedaan want dat kan niet bij ons op school. Maar in de 2e hadden wij 31 leerlingen en dat is nu nog steeds zo! (Hoewel volgend jaar het overgrote deel ermee gaat stoppen, en ik waarschijnlijk ook!)
|
In de vierde van Latijn 3
In de vijfde 4 en in de 6e 5 of 6 (weet ik niet zeker) Maar ik heb Atheneum+latijn dus in de vierde laten veel mensen het vak vallen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |