![]() |
Citaat:
|
Citaat:
PS. Akira heeft wel iets gedaan aan GT (model SSJ4 getekend). Maar das geen noemenswaardige deelname... |
Citaat:
de japanse Buu-stem rules!!! :cool: |
Citaat:
|
|
Citaat:
Wiz nie dat Akira dat model heeft gedaan, naja, das dan ook een van de minder erge dingen van GT *vindt SSJ4 er iig beter uit zien dan SSJ3* |
Citaat:
en hoe vind je van deze ?? :) |
Citaat:
|
Dit gaat dan wel niet over de serie DBZ, maar weet iemand wanneer 'The Best Of DBZ 4' en 'Trunks compendium 2' uitkomen?? (et zijn de CDs van de serie)
Ik heb btw wat extra info gezocht over Ocean, en wat ik vond was erg weird.. Ocean schijnt alleen de Europeese rechten van DBZ te hebben gekocht, maar niemand schijnt te weten waarom Ocean DBZ gaat dubben, terwijl de FUN dit al doet.....voor zover ik kan vinden wordt et alleen uitgezonden in Nederland, Engeland en in Canada..aangezien Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje hun eigen gedubbte versie hebben..(hoe dat in de rest van Europa zit weet ik niet) Zoals oplettende kijkers al zagen, worden de VA's (Voice Actors) niet in de aftiteling genoemd (alsof et staatsgeheim is ofsow). Ook zijn de aftitelingen in elk land anders... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In kleur! |
ok ff een vraagje "wie is jou lievelings poppetje ?? "
van mij is natuurlijk Vegetto goku en vegeta i kkan niet tussen ze kiezen drm die vegetto :) |
Citaat:
Heb je die film gezien btw?Echt wel vet.! |
Citaat:
Pan is een van mijn favorieten (vooral als hoofdpersoon in fanfiction :p). Juunanagou is ook zeer cool, en Teenage Gohan. En Teen Trunks en Teen Goten... Goten in het algemeen :D En Piccolo is ook wel cool.. Bulma en Vegeta zijn gewoon zwaar interessant. Videl is ook lijp... Mh kijk ik blijf bezig :D:D De personages van dbz zijn gewoon ontzettend interessant, zij maken het leuk om erover te schrijven (en ook het kijken). |
Mijn favo is Kid Buu...
Die is gewoon echt evil :o |
Citaat:
|
SSJ Majin Vegeta 0wnz :p
|
SSJ Majin Vegeta, Gohan SSJ 2 is ook bruut, Kid Buu rules :D
Gotenks en Vegetto benne eveneens vet :cool: Piccolo is wel geinig, en Androids 17 en 18 rulen ook zeer zeker wel!!! :) En Amiboshi en Suboshi zijn ook vet bruut, maarja, die zijn niet van dbz maar van Fushigi Yugi :o |
Even terugkomend op die avaters. Die kan je natuurlijk ook zelf maken als je een aflevering op je computer hebt staan en wanneer je nergens een geschikt plaatje kan vinden.
Alle frames zijn op te slaan als jpeg en dus te gebruiken voor een avater. Het kost niet al te veel tijd en je hebt toch een grote hoeveelheid 'nieuwe' mogelijkheden. Zoals de 2 onderstaande frames bijvoorbeeld.. http://amstl.endoria.net/screens/vegito.jpg http://amstl.endoria.net/screens/goku_ssj3.jpg |
Vegeta en 18 zijn mn favorieten :D
|
Dragonball zou Dragonball Z niet zijn zonder Kururin :D
:cool: , met of zonder haar (y) |
Citaat:
Of bedoel je Janemba ( die van film 12 ) ? :) Dies wel vet jah, zo --> :) en zo helemaal ---> :mad: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat vinden jullie van deze avatar typisch een goku ssj3 avatar :D
|
Citaat:
*vraagt zich af hoe walgelijk de SSJ3 transformatie wordt in ep 230...van de Ocean...* |
Citaat:
|
Citaat:
|
androide 17 had een mooie stoere stem :D ( i like it ) :D
|
idd, die heeft ook een mooie stem, k hou wel van dat soort stemmen.. mooier iig dan het piccolo/vegeta achtige..maja, dat zal wel aan mij liggen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
"Can Goku come outside and play?" ^_________^ |
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
|
Citaat:
Tuurlijk is deze tekenfilm voor kinderen bedoeld (ondanks het soms erg bloederige geweld), maar dat betekent nog niet dat een tiener of volwassen persoon er niet van kan genieten. Wees anders consequent en ga ook zeiken bij bijv. die Monsters Inc.-topic, elitist asshole. |
Citaat:
@morgan: jaaaaa :D :D leve 17 :D :D btw, weet nie of k dit al gepost had, volgens mij niet, maar k vind m wel lachen..: http://www.dbcollection.com/trunks/CARTOON12.GIF k heb m al 10000 keer gelezen maar hij blijft goed :D |
Heej, dat plaatje staat verkeerd om !!! Ik heb hem in een Italiaanse manga maar hier staat de hele pagina in spiegelbeeld :confused: Zeker omdat je van rechts naar links anders moet lezen misscien??
|
Citaat:
Ik zou zeggen, kijk eerst eens een ongecensureerde aflevering voordat je je conclusies trekt. Graag geen reactie, ik heb geen trek in een verpest topic door 1 zielig persoon, die de meningen van anderen niet weet te waarderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geniale combinatie gewoon (y) Wat ben jij een vette gozer man ! :cool: (y) (y) (y) ;) heb je msn? ;) |
Citaat:
Trouwens, ik zie anders veel meer Monsters Inc.-reclames op tv over het algemeen. Tonnen actiefiguren, posters, knuffels, en dat is niet gehyped? Goede comeback hoor, I'm shittin' my pants :rolleyes: Denegrerend reageren op iemand die toevallig een bepaalde serie leuk vind, echt een bikkel jij hoor. |
Citaat:
2. Ocean Knipt erin 3. De Funimation versie zit wel bloed..en behoorlijk wat ook.. 4. De japse versie is helemáál grof..zelfs te grof voor Amerikaanse televisie... |
Is et jullie ook opgevallen dat de ep van vrijdag (Videl Is Crushed) erg kort was? de dombo's van Ocean/CN hebben alle bloederige scenes eruit geknipt...en dan hou je in deze ep nogmaar de helft over...
|
Citaat:
|
SSJ2 Gohan roeleert toch wel 't meest. Hij heeft een zwaar asskickende look dan :> Majin Vegeta is ook wel gaaf, en nr 18 is domweg lekker. De attitude van nr 17 overruled Vegeta wel bigtime, i.m.o.
|
Citaat:
en vegeta wat ik aan hem leuk vind is? soms is zijn tegenstanders 10x sterker dan hem maar toch deze lastige blijft doorgaan (y) hij stopt nooit, hij vecht voor zijn pride ( wat hij ook zegt ) hij si een doorvechter en heeft goeie technieken net als goku drm hij is hij ook mijn favo met goku en drm ben voor Vegetto :D daarna trunks en goten gohan is (n) echt stront :) |
Hm, tja, Goku is zo dom!! Hij is alleen een taktisch brein, verder niet.
Ik ben ook zwaar fan van Krillin in dragonball, hij is echt een zieke geest hehehehe en heel gaaf. Vegeta is heel slim, Piccolo ook, daarom vind ik hen cool. |
Citaat:
:mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |