![]() |
ik haat het als je sokken te klein zijn en je ze niet goed aan krijgt...daar krijg je van die gloeiende voeten van
iewl.. |
|
Citaat:
|
Burlingtons (y)
Heb er ongeveer 8 paar van. In allerlei kleuren combies. (groen/paars, blauw/roze, oranje/geel etc..) en ze zijn idd lekker warm |
handig als je geen condoom in de buurt hebt.
|
Nou, gisteravond waren mijn voeten bevroren en deed ik 100 schietgebedjes of ik asjeblieft ergens een paar sokken mocht vinden. Zonder sokken plakken je schoenen ook zo.
|
sokken zijn makkelijk bij/na het masturberen
|
Citaat:
I was thinking of you while I jerked off into my sock last night ghehe ik draag sokken ik gebruik ze verder niet voor RHCP acties of AePiE acties |
Citaat:
weet je ook je EQ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic dan maar ff voor ik weer gezeur krijg: mijn vriendin heeft na een paddo trip de vreemde afwijking over gehouden dat ze witte sokken haat :s dus iedere keer als ik of een van mn vrienden witte sokken dragen dan krijgen we dat meteen op ons brood is wel grappig. over brood gesproken ik ga mn ontbijt maar eens maken (y) |
Citaat:
|
sokken. tsja, warm enzo he? maar verder vind ik ze niet echt bijster interessant. en het boeit me niet welke kleur het is, ik zie ze toch niet.
|
maar wat als je nou eens niet winter is?
en je dus niet alleen warme (lange) kleren draagt? of is het bij jou altijd winter of draag je altijd laarzen? ;) |
Ik draag altijd sokken, desnoods van die halve sokjes ofzo... Naja, nie in bed of in t zwembad ofzo, maar da's vrij logisch denk' :p
kheb nu hoge kniekousen aan, zitten lekker :D |
ik ou van skisokken
ik hou van wollen sokken (dik of dun) ik hou van lage sokken en van gewonen sokken ik hoiu niet van driekwart broeken met regenboog kniekousen en nu heb ik lage sokken van carhartt aan :D |
Citaat:
|
hmmm, sokken zijn heeeeerlijk!
vooral hele dikke sportsokken... donkerblauw ofzo jammie |
Aahhhh sokjes! :)
Ik heb heel veel sokjes! De meeste zijn vooral van die enkelsokjes. Echt lief. :bloos: Ik heb ze echt in alle kleuren, egaal, met allemaal streepjes, rondjes... :) Ik vind m'n voeten ook altijd zo lief met van die halve sokjes aan. :bloos: Ik heb ook nog 2 paar kniekousen in allemaal kleurtjes en 2 paar teensokjes in allemaal kleurtjes! :D En de gebruikelijke sportsokken die ik nooit gedraag. :p |
Ja mensen, ook ik heb sokken. Zwarte grijze en donkerblauwe. met en zonder slijtage. je doet er niks aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind bijna alles qua sokken wel goed, behalve witten sokken...kan echt niet.... (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |