![]() |
Citaat:
:D |
Muse - Space Dementia
|
Alan Parsons Project - Sirius, overlopend op The Eye In The Sky
|
Astra Kahn - descent of men
Behemoth - Antichristian Phenomenon |
insted - eerste nummer op "what we believe"
floorpunch - intro BUST! turning point - to lose stop & think - nr van de 2e demo met dat 'break' erin in my eyes - demo |
Alone in a crowd - Is anybody there?
|
"Is anybody there? Does anybody care? Does anybody see, what i see....NOOOOOOOOOO!"
Ja dat basloopje aan t begin is echt super. |
in flames - dead eternity, echt dat intro heerscht zoveel. Eerst mooi spelen..... muziek zahct. You'll never be born again... you'll never die again, you'll never be alone again
zlef vond ik blind van koRn ook gaaf om live te horen... tenenene tenenene :) je weet wat er gaat komen maar niks is meer kippenvel dan het intro van number of the beast van iron maiden. WOe to you.... |
ik vergeet november rain van GNR, thunder struck van AC/DC en the night of the stormrider van iced earth prachtig rustig stuk en dan RAGGEN!!
|
ptw - nerdy
Code:
CCC F S |
Citaat:
|
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Sonata Arctica - Still Loving You |
Citaat:
:| fear of the dark ja, natuurlijk!!!!!! maar dan live he :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mortician intro's heersen.
Ik noem een Zombie Apocalypse, Hacked Up for Barbecue en Chainsaw Dismemberment. Verder Necrophagia - It Lives in the Woods. En Disgorge (NL) - Rotten Gaseous Expiration. |
Dimmu Borgir - Alt lys er svunnet hen natuurlijk
|
Citaat:
|
Public Image- Public Image :cool:
Marvin Gaye- Heard it through the grapevine Rolling Stones- Time is on my side |
Neil Young- Mr Soul
|
Okeej, en wat vinden jullie dan het beste einde van een nummer ooit??
Ik vind het einde van Lagwagon - May 16 echt geniaal :D |
Einde;
RHCP- Savior en Scar Tissue Jimi Hendrix- All Along the Watchtower Santana- Samba Pa Ti |
ik vind 1 intro appart heel egr mooi.
de cd intro van de cd van good charlotte, echt geweldig! (y) |
Onder andere:
Verder nog heel wat goede nummers, maar deze kwamen even snel in me op. Veel nummers van Foo Fighters beginnen ook leuk. |
guns 'n roses - November rain verruit de beste!
Deftones - my own summer Aerosmith I don't wanne miss a thing, (kort maar krachtig) Puddle of mudd- blurry vind ik ok goed |
Blood Red Throne - Unleashing Hell
"I wish you were dead, I wish you all were dead." |
ik hoor net Bliss van Muse en ik moet zeggen dat die intro geniaal is, maar allertijden... ik ga voor Iron Man!
|
Jeff Buckley- Last Goodbye :o (y) (y)
|
Citaat:
Ken je Unforgiven, aka de oude versie van Last Goodbye? Die intro is ook :cool:, spacey. |
Citaat:
jep, maar Last Goodbye, echt daar krijg ik rillingen van, zo mooi het is dan ook mijn favoriete Buckley nummer |
Citaat:
|
Een goede intro is voor mij trouwens een muzikaal stukje dat ANDERS is dan de rest van de song en echt iets toevoegt.
Je hebt ook gewoon muzikale stukjes, en als de drums en de stem invallen, dat de rest van de muziek eigenlijk hetzelfde is als de intro, da's in mijn ogen geen intro... |
Citaat:
|
Zeke - Just don't give a fuc
|
Citaat:
|
where the streets have no name-------> U2
|
Tool - Parabol
Intro voor Parabola. En misschien nog wel mooier (en mysterieuzer) dan Parabola zelf... :) |
afi - smile heeft een leuke, de rest van het nummer is verder bagger
|
Niet helemaal mijn muziek (meer), maar ik mistye hem tot nu toe wel: Smoke on the Water - Deep Purple!
|
GnR Swee t child o' mine natuurlijk!!! (y) (y) :D :D
|
Nile - The Blessed Dead
Opeth - The Moor |
insult! allemaal!
"people with long hair don;t go to our shows anymore because they're afraid to get their asses kicked" "whats his name, annoying costumer, fucking dickhead!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enuhh Eric Clapton - Layla |
Citaat:
|
irritant hoor :nono:
|
Dit is wel een beetje te natuurlijk.
|