![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nog wel meer stromingen dan - Smartlappen/schlagers - Metal, rock en aanverwanten - Country - Britney Spears, Jamaï en aanverwanten - Jongens/meisjesgroepen - Folk - New wave |
en trouwens Offtopic: Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig
|
Citaat:
|
Citaat:
Het meest toegankelijk en het meest gaaf zijn zijn liedjes met Genesis P. Orridge (van Throbbing Gristle, de aller, ALLER eerste industrial band). All Beauty is our Enemy (y) En cHa0s, neen zegt me niks. Ik begin er volgende keer wel op MSN over te baselen :D |
Merzbow ken ik niet. Download tips?
Hoe het ook zij, Offtopic: Een hengst die de tafel dekt is nooit grappig |
Nouja, ik bedoel merzbow kan wel abstract zijn, maar dan luister ik 10 x liever 'fantomas', daar zit tenminste nog een beetje structuur in, of een avant-garde plaat van John Zorn, dat ook vaak heel vreemd in elkaar zit, maar ook gevoel oproept en daarnast met verrassende melodietjes voor de boeg kan komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Een knalfuif voor de Al Quada is ook nooit grappig |
Alle alto muziek (Lees death metal, grindcore,punk etc)
Arenbie (niggaschlager) Rap Popmuziek Goedkope Dance Covers |
Jantje Smit, Frans Bauer, René Froger dat soort shit
|
slauger/frans bauwer..ect...(ben gerne vergeten)
trance dance en alles wat piept! |
pomuziek, country, metal
|
Citaat:
Autechre vind ik trouwens wel goed. |
Jody bernal.. schiet em vandaag nog af!!!!
|
Citaat:
('slechte' is een overbodig woord bij films met Robin Williams) |
Citaat:
Verder heb ik een hekel aan de Nederlandse Andre Hazessen enz., de meeste muziek op tv, schlagers, hiphop/rap/2step/tienerpop |
dit is kut: techno, trance, gabberhardcore, pop, hiphop, rap, nederlandstalig, metal, klassiek, emo en zo kan ik nog wel ff doorgaan
|
Citaat:
Volgens de definitie van muziek is Britney overgens dus geen muziek, maar dat schijnt iedereen te vergeten want we mogen immers niet te intollerant zijn, dus is Merzbow maar geen muziek. |
R&B + trance vind ik echt verschrikkelijk
het meest luister ik tegenwoordig naar punk, rock en hardhouse |
Citaat:
mu·´ziek (de ~ (v.)) 1 de kunst van het op esthetische wijze voortbrengen van klank, melodie, harmonie en ritme => toonkunst 2 voortbrengselen van het componeren 3 met muzikale tekens beschreven of bedrukt papier => bladmuziek Dus je kan wel muziek maken door scheten te laten maar dan moet je het wel op esthetische wijze voortbrengen. :D |
Citaat:
Wij laten estetische scheten met als doeleinde artistieke expressie. Nice. |
Citaat:
|
ik denk dat ik met trance, hardcore enzo niet origineel meer ben maar ik heb ook echt een hekel aan de top 40 enzo en van die klotebandjes ala coldplay enzo
en manu chao vind ik zwaar klote... sorry voor deze agressie... |
Citaat:
|
ik heb n hekel aan negermuziek. mits het oldschool hiphop is, dat is af e toe nog wel goed te pruimen
|
Citaat:
|
Waar het om gaat dat het op 'n bepaalde manier gerangschikt is. En dat je 't ook opnieuw zou kunnen spelen. Kweet niet of je 2 exact identieke scheten kan laten?
|
Citaat:
Je kan ook niet 2 exact identieke noten op je gitaar aanslaan... |
|
Stefanie: van dat gerap met allemaal van die gangsters met allemaal van die halfnaakte vrouwen eromheen en Metal enzo.
|
en wat vind Janneke?
|
Citaat:
|
Neej joh metal iz geen shitmuziek :P Metal roewlt..mja iedereen eigen smaak..
Shit muziek= Van die 'gangsters' jah..bankovervallersmuziek noem k da.. :confused: Sletmuziek...ala Shitney Spears, Cristina Aguilera, J.Lo, enz enz.. :( Trance! *Blegh* Dat suckt oowk.. k snap eiglijk niej wa mense er leuk aan vinde..moete ze natuurlijk zelluf wete hoor :) :D Mja..als je de eerste 10 seconden heb gehoord weet je al hoe t hele liedjuh gaat :( Tis zoooooooooo eentonig..kortom..klote muziek.. Nah eigenlijk nog meer..mja..k heb geen zin meer om te typen.. ben moe na zo'n laaaange dag als vandaag *GaaP* :rolleyes: |
jezus, ik krijg echt jeuk van jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://koti.mbnet.fi/cyrus/images/img.gif |
Citaat:
|
Uh tsja da weet k.. k ben nogal hyper vandaag dus hou k voorlopig me kop niej..oja nog wat..en forum IS juist om je verhaal kwijt te kunnen..dus.. :p :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: