![]() |
mijn langste relatie is mijn huidige en enige... en hij duurt nu om precies te zijn 21 maanden en 18 dagen.
Maar hij gaat nog een jaar of 80 duren :D |
Mijn langste relatie was een jaar, en heb et toen zelf uitgemaakt, maar dat was echt superstom van me :( :( :(
Maar dat is nu bijna aan :D :D :D |
*afgezien van mijn ouders*
m'n huidige relatie. 4 maanden. |
19 maanden.
|
Citaat:
|
4,5 mnd
|
de 11e heb ik 11 maand
|
Citaat:
Dus: ja. |
over 9 dagen 1 jaar en nog steeds hopeloos verliefd!
|
Euhmm mijn langste relatie is die ik nu heb..
Bijna 5 maanden.. hiervoor hupte ik van jongen naar jongen toe :D maar nu ben ik blij met de jongen waar ik bij ben en alles gaat goed .. hopelijk blijft het nog lang aan :P:P |
Mijn huidige relatie: Zondag 3,5 jaar!
|
1 jaar 3 maanden en 3 dagen en dat weet ik nog te goed de volgende dag had dat *piep* mens weer een ander :mad:
|
4 maanden ongeveer...
|
Citaat:
Mijn langste was 3 maanden, toen had k t al wel weer gezien.. |
bijna 9 maand maar dat word nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer
|
Citaat:
Sinds hoe oud dan? 13 of 14 ofzo? |
die ik nu heb!4.5 maand alweer :D
|
ehhh, nie zo lang, 4 maanden
|
volgende week vrijdag (goede vrijdag) is mijn 17e verjaardag (jaja, zo jong nog) en dan hebben we precies 3 maanden.. wel leuk.. al lijkt het al heel wat langer..
|
uhmm...te kort
ik raak altijd zo snel verveeld :o maar ik ben ook nog jong, dan mag dat ;) |
Bijna 2 jaar.. met mijn ex-vriend..
Inmiddels weer 7 mnd met mn skatjuh :D HAPPY MEEE!!! |
Citaat:
|
1,5 jaar
|
4 maanden
|
Die is nu 202 dagen :) maw iets langer dan een half jaar... en het gaat voorlopig nog niet uit Whieh!
|
10 maanden!!! pffff :D
|
2 jaar 7 maanden en ehh..9 dagen:)
|
m'n huidige relatie: 2.5 jaar en als het aan mij ligt blijft dit nog heeeeeeeeel heel heeeeeeeeeeeeel lang duren
we gaan over 2 maanden samenwonen!!!!!!!! :D :D :D |
Ik hou niet van een eenmalige flirt, of nachtje.... mij moet t serieus zijn en toch.. was t langste maar drie maanden :(
|
7 maanden alhoewel er af en toe wel es stukken waren zonder hem van 2 maanden
hehe dus ist toch nie zo lang |
brrrrrrrr
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ook een relatie van 4 maanden gehad:eek: |
1 jaar, 1 maand enduhm... 8 dagen and still counting
|
Mijn langste 'relatie' duurde wel 3 hele dagen :D Toen was ik hem al zat :P
|
Citaat:
Overigens vind ik 'een relatie van drie dagen' ook wel nogal krom klinken. Drie dagen een relatie? Dat is toch meer een three-night-stand? |
Mijnes is nu 2maanden, hopelijk gaat die nog heel lang duren. Wat mij betreft gaat die nooit meer uit. :D :D
|
wat ontzettend lang allemaal jullie, had ik niet van jullie verwacht ;) :D haha
ok on-topic: langste bij mij is 7 maanden, een andere ook 7 maanden waarbij het even een periode van twee weken uit was geweest (en die tel ik dan niet mee die periode) |
Citaat:
|
Citaat:
Als we over een jaar nog bij elkaar zijn dan noemen we het ongetwijfeld een 'relatie'. Maar dat zien we t.z.t. wel weer. |
Eeeh, wij hebben nou bijna tien jaar wat. En omdat we meteen sex hadden, was het ook meteen aan. Dus wij hebben twee data. 4 en 5 september. De nacht van.
Geen sex, dan was het ook niet aan, in die dagen. Maar daar kunnen jullie niet over mee praten, toen viel kerstmis nog in het voorjaar. |
Ik voel me ineens een heel onwetende snotaap. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
loze reply.... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |