![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn sig is een bodywave!
*Anne Waving* Zegt waar ik voor staat. |
Mijn sig is een bodywave!
*Anne Waving* Zegt waar ik voor sta. (oei) |
zegt niks over mij, maar over iemand anders :)
|
Citaat:
|
Dat ik zonder liefde, heel moeilijk me kan concentreren op andere zaken zoals werk of hobbies. Dat werkt veel fijner als ik weet dat er mensen zijn die om me geven en trots op me zijn. Mensen die me en wat ik doe, respecteren.
Zonder dat, heb ik geen motivatie om het uiterste uit mezelf te halen voor bv. mijn werk. Het is een quote van Mozart btw. Maar dat paste er niet meer bij. Mijn avatar trouwens is een anime tekening, getekend door een goeie vriend van me een paar jaar terug, gebaseerd op een foto van mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik veel op Onzin kom:o
|
dat ik het alfabet in de juiste volgorde weet te zetten...knap he?
|
Deze sig zegt iets over mijn verleden en het verleden/leven van een paar vriendinnen. Toen ik het las, raakte het me enorm. Vandaar dat het nu ook mijn sig is...
(het komt uit een liedje) |
Euh dat ik fijn bijna de tekst van me favo toneelstuk uit m'n hoofd ken en dat ik dus een freak ben? :P
|
zijn songtexten van (naar mijn mening) ijzersterke nummers van Whitesnake en Alice Cooper :)
|
Don't trust your own life
mjah, hele diepzinnige opmerking van mijzelf, maar eigenlijk gewoon dat je niet op je leven kunt vertrouwen, omdat er altijd iets onverwachts uit een bepaalde hoek *en dan vooral in negatieve zin* kan komen |
zegt niet zo veel over mezelf denk ik?? :confused:
|
Tsja. Taalgevoelig, verliefd en verslaafd aan het forum.. :)
|
Mm, met het dromerige valt het wel mee. Ik vind dat de Cranberries (-> Veenbes) goede teksten schrijven en dit is wel een mooi liedje, vandaar. Niet bijster origineel, ik zoek nog een betere.
|
Update: Ja dat ik te vaak nikz heb zitten doen in mijn Engels lokaal waardoor ik dit gedichtje altijd las. En nu ben ik er verliefd op /update
|
nik sbijzonders
maatje van Miss Helena-Hatake Kakashi + Mazemouse = LIEF-smartie aanbidster-Wawl-stff-wolterb is mijn W-My heart belongs to <*)_><-KIP paar delen staan dr al een maandje in ofzo.. anderen veranderen wat vaker:) ik wijzig em iedere keer als ik in iemand s anders sig kom te staan.. het eerste deel t/m smartie aanbidster heb ik nu al een maand de rest veranders steeds.. o en kip heb ik ookal heel lang mn sig zegt weinig over mij. ik heb een typische onzin sig |
648 # kleff&kinky-evil-spammend-n00b-duo met bokky~inmiddels onzin getrouwd # 16 # aanbeden door mevrouw dyfus
648 : mijn positie op de ranglijst van posters op 01-01-03 is nu veel hoger) kleff&kinky-evil-spammend-n00b-duo met bokky~inmiddels onzin getrouwd : echt iets van onzin, waar ik dan ook graag en erg veel kom (meestal in spamtopic) 16: aantal gewonnen spamtopics (nee, ik heb idd geen leven) aanbeden door mevrouw dyfus : ook echt iets voor onzin, aanbeden worden door dyfuscia Kortom, ik ben onzinner in hart en nieren |
Citaat:
All energy flows according to the whims of the great magnet: 'n quote uit Fear & Loathing in las vegas die ik erg mooi vind. lj: cHa0s999: m'n livejournal accountnaam. bla.. |
dat ik nogal een zwarte kijk heb op het leven op zich en dat ik lid ben van het afcf :p
|
Dat ik matrix reloaded heb gezien
Dat ik veel franse scheldwoorden ken :D |
dat ik teveel zuip na (soms ook tijdens) een relatie :D
|
Dat ik niet hou van meisjes die proberen iemands vriend af te pakken.
|
Dat ik erg grappig ben, forum--ministerpresident ben, mee heb gedaan met de verkiezingen (KIP) en dat ik LJ heb.
|
dat ik van moloko houd
|
Mijn sig...? Eeuhm... :o
|
Citaat:
|
Dat ik verliefd ben op een manneke wat op dit forum rb338 heet.
En het feit dat ie dr al meer dan een jaar staat wil ook wat zeggen denk ik. stiekum vind ik m wel een btje saai worden nou :p |
Dat ik vrijdag examenuitslag te horen krijg...
|
Hm, volgens mij heb ik een nieuwe.
*gaat kijken* Jaha. Ohja. Nou. Dat ik echt wel heel diepzinnig met een tintje humor ben.. En dan nog stoer ook. (y) |
Dat ik verliefd ben. (y)
|
wie ik ben en wat mij bezighoud
|
Dat ik graag eens een glazenwasser koffie zou schenken? :confused:
|
Ehm, het is een zin uit een lievelingsliedje van mij (Come away with me van Norah Jones) en zegt dus iets over de muziek waar ik van hou
Verder vind ik het een mooie tekst en hou ik ervan om wakker te worden als het regent, dus dat klopt dan ook wel weer |
'Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?'
Komt uit een liedje van Acda en De Munnik. Ze hebben soms echt heel erg mooie teksten en dit vind ik een briljante zin. Hij is trouwens beter als je het liedje zelf hoort, dan hoor je de emotie ook. |
(y)
|
- Dat ik Enya prachtig vind.
- Dat ik in balans geloof. In mijzelf, om mij heen. In goed en kwaad. - Dat ik een dromer ben. - Dat ik de tijd een moeilijk begrip vind. |
Eigenlijk nix, maar een betere kon ik zo even niet verzinnen :D
|
Mijn sig. is een fragment uit mn favoriete nummer Simon & Garfunkel-bridge over troubled water
k heb veel herinneringen aan het nummer, en t is gewoon onwijs mooie tekst. *maar das mijn mening;)* |
dat ik kapibara's super-stoere beesten vind
|
mijn sig bestaat nu uit 2 songtekstdelen (Bløf & Saybia) wat aangeeft van wat voor soort muziek ik houd
dr staat ook de twentste titel van de laatste show van Herman Finkers in, wat laat zien dat ik van cabaret houd Stukje over Dyfuus naar aanleding van Dminors topic hier en de KIP van de kantine-verkiezingen |
Dat ik van schildpadden (schijn te) houd(en) en verder geloof ik niet zovee.
|
Je kan vallen tot je een ons weegt, maar wat komt daarna? Het vallen is het probleem niet. Het is het neerkomen... **KIP**Ik ben Beta.
Dat neerkomen een probleem is. Kip is een herinnering aan de DK-verkiezingen. Mijn vorige nick was Betamethason, om te voorkomen dat mensen dachten dat ik de sig + avatar van beta gekopiëerd had, (ja, er waren mensen die dat dachten), heb ik dat erin gezet. |
't Zegt niks over mij, maar over m'n verbinding.
|
ehmz...sjah wat zegt ie over mij.....hij zegt nix over mij...heb die zin uit mijn muziekboek geplukt :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |