![]() |
een rode badjas, een blauw mouwloos hempje, en een rode string...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
roze allstars
grijze 3/4 rok rood t-shirtje fluo roze/geel/groen/oranje riem da wassut *lui is* |
- zwarte beenwarmers
- kort zwart plooirokje - zwart topje - knalroze vestje - haar in 2 staartjes |
roze hartjespyamabroek
zwart shirtje rode kamerjas |
afzakbroek
doorzichtig hemdje :o groenig dready vest maat xxl edit: en sokken en ondergoed |
beetje afgezaagd maar ik draag nu een tijgerstrepe onderbroek en een kamerjas
|
Wit joggingpak van champions en dikke sokken.............
Oke maar wat had ik net aan ;) --> spijkerbroek indiane rose met lichte washing lage prada's (schoenen) witte trui van d.e.p.t en witte jas van g-star Ik was in een sportieve buis vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gstar broek
v&d boxer v&d sokken v&d t-shirt so he ik ben geil :) |
Zwart Belveder shirtje
Grijze Carhartt broek blauwe dickies riem blauwe vans old schools |
wit zwarte adidas trainer
ripped xl baggy Aem Kei jeans h&m grijs met zwarte streepjes riem grijs met oranje levi's tshirtje van bijna 10 jaar oud met gaatjes vd motten maar hij zit nog steeds lekker |
1 schoen, andere wordt gelijmd nu: kleuren bruin door elkaar zijn t: Lorenzi; houten hak(klak klak klak)
wijduitlopende spijkerbroek(niet heel erg wijduitlopend) met vale plek op bovenbenen van H&M zwarte H&M sokken Zwarte boxer van Diesel wit t-shirt; merkloos lichtblauwe polo: boss zwart wollen vest met hoge kraag en witte binnenkant bij de kraag: dkny dat was t ohh jah, en een likje gel |
wit ondergoed
witte sokken grijze iets uitlopende spijkerbroek roze All stars grijs truitje met groene mouwen en gele print haar in staartje no make-up geen sieraden |
zwarte oldskool vans
zwarte sokken levis type 1 bootcut give up the ghost shirt (we keep the wet dream alive met geile rolschaatsbenen) dickies vest |
DE??? grote 'wat draag je nu' topic??? :rolleyes:
|
Zwarte sokken,
Zwarte boxer, Broek, donker blauw, Overzeas Stoffe riem, zwart, Dickies Polo, zwart, Ralph Lauren Horloge, metalic, Alfa Romea (cadeau'tje van paps) Jup, zie er geil uit zo. |
nou moet ik zekers ook nog ff ontopic reageren?? okeej hier komt ie: -paarse wijde glim broek
-truitje punkyfish blauw met paars -mijn dreadsstaarten (ben aan het sparen voor echte) -paars-zwart gestreepte kouzen -veel gekleurde armbandjes -horloge -ondergoed |
Een rode string, zwarte bh, zwart mouwloos truitje, zwarte broek, zwarte trui, zwarte sokken.
|
roze string
zwarte bh zwarte sokken lichtblauwe wijde spijkerbroek lichtblauwe riem gestreept regenboogkleuren shirtje haar in staart met roze haarbandelastiekgeval er in |
Pyjama..
Maar vandaag had ik een ribbroek aan van Diesel, witte trui van H&M met 'gaten' erin en gele puma's...wat een combi..sportief/stijlvol...H E E R L I J K! |
Wit/blauw geruite pyjamabroek H&M
Wit t shirtje Esprit Witte badstoffen slippertjes :) |
Mijn Hema pyama en Wildebeast slofjes!
|
zwart fluwelen ploef-jurkje
zwarte panty neon-roze gatenpanty |
roze-rood-wit geblokte pyamabroek America Today
wit shirtje H&M witte capuchontrui van toernooi tig jr geleden bril op haar in staartje zometeen weer heerlijk een dag vol leren beginnen... |
-Zwart koltruitje (Miss Selfridge)
-Camel kleurig pluizig colbertje (Steppin' Out) -Sjaal> gebroken wit met geborduurde bloemen (Bijenkorf) -Spijkerbroek (Indian Rose) -Camel kleurige clipriem (Menatwork) -Zwarte laarsjes (Bronx) -Zilveren slaven ketting & armband -Parelknopjes |
rode polo (lacoste)
witte linnen broek (indian rose) zwarte sokken en geen sierraden haar in een rommelig knotje geen make-up |
Rode broek (en dan ook echt rood)
groen truitje, zonder mouwen wit met blauw - schoenen haren los |
zwart met rode ruit dingen panty
kort zwart rokje zwart truitje daarover heen een trui van dairy of drams(heb het koud) |
zwart veels te kort hoerenrokje :rolleyes:
donkerroze hemdje met bh sluitinkjes aan voorkant en slippers :\ nu nog bruin worden en ik ben übergeil ;) |
3/4 te grote spijkerbroek
Geel/blauw gestreept hemdje witte sportsokken Roze ondergoed van Snoopy 5 armbandjes 1 ketting Een groene riem met rode sterren :) |
Zwarte trainingsbroek van sponsor
roze hemdje H&M rode fleecetrui Gaastra Ik ben nou heel bruin, heb de hele dag gebeached :cool: |
- Rode (nieuwe) sundried evisu t-shirt :D
- Evisu kimono spijkerbroek - Knal gele quicks eronder - Kapsel: messy up |
een paars truitje van de H&M, een zwarte broek van de H&M, paarse sokken van de V&D, pantoffels van de Hunkemöller.
|
Pyjamabroek h&m
Felroze polo lacoste Blauw vest dkny Straks naar bevrijdingspop en dan: Blauwe uitlopende broek RL Lichtblauw shirtje DKNY Rood vestje Replay Spijkerjack Levi's Gele puma's en geel tasje (matching;)) Luchtje: YSL- babydoll, helemaal verslaafd aan :o |
zwarte sokken
grijze spijkerbroek beige-blauw-wit gestreept truitje zwarte BH grijze string pasgeverfde rode haar in staart, ongekamd duffe kop zonder make-up |
levi's 501
ck boxer mellon collie tshirt dr martens 1942 zwarte sokken |
Sokken..
Boxershort.. Colorblind broek.. Wit Hema T-Shit.. Felgroen Mad Caddies shier.. |
Zwarte broek met bruine streepjes, zwart mouwloos shirtje
|
wit pak van D&G...net de sleutel van m'n kamer opgehaald*glundert* :)
|
een te grote versleten trui en een te grote valige broek.
skateschoenen eronder. beeldig. |
Vandaaaag heb ik een zwarte broek, olijfgroen shirtje + spijkerjasje, lekker simpel vandaag.. en voorzorg voor als ik vandaag vet ranzig ging worden door de drap op het bevrijdingsfestival ;)
|
wijde spijkerbroek, nieuw zwart-met-pink-panter-truitje, vest.
|
- een geel met stift gekleurd hoedje
- zwart t-shirt met rose/rode mouwtjes met ANGEL erop - een blauwe glim broek met hele ruwe stof met zeerrrrr wijde pijpen :P - en lichtblauwe my little pony sokken :D |
donkerblauwe carhartt broek
rood/blauw/paars adidas shirtje sokken met varkens baby g horloge en nu witte pyjamabroek met kleine sterretjes wit snoopy hemdje sokken met katten |
broques, beige bandplooi broek, een of ander donkerrood/donkerblauw gestreept tommy ding
|
nare kleren zeg :p
ik draag een geruite pyjamabroek en een hemdje en sokken. (y) |
mwoah, valt toch wel mee?
iig geen bootschoenen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |