![]() |
damn, wat een gekkehuis weer :D ik heb zo een gruwlijke hekel aan die vrouw van de president "hey it's me" ...ik krijg al kippevel van dr stem. Die vrouw van CTU die een date wou met Tony Almeida is anders ook niet meer te vertrouwen :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanavond weer :D
|
Citaat:
Is vanavond trouwens de laatste aflevering van dit seizoen? Omdat het inmiddels al 7 uur is na vanavond :) (of zoiets) |
had ik nou maar die verdomme 24 dag 2 ook op dvd, het is te spannend :mad:
|
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer achter die aanslag blijken te zitten. Misschien Megan wel... :evil: :D |
Citaat:
*heeft van seizoen 1 slechts een paar afleveringen gezien* Benieuwd hoe ze dat vol gaan krijgen... |
ik volg t ok nog steeds, alleen pas wassut eerder begonnen dus had ik t begin gemist.
toen had nina jack onder schot, hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dat ze haar konden pakken? *herhaling vergeten te kijken ja :)* |
24 is goed, ze moeten alleen die crap met kim in deel 2 eruit halen want dat is pure tijdrekking
|
Citaat:
|
beetje erg late reactie maar ...
ik ben zooo verslaafd aan 24, echt heerlijke serie, te spannend en zo goed gedaan :) |
Citaat:
Vind het niet zo storend.. |
Citaat:
Citaat:
|
Season 3, Episode 4 zitten we ondertussen. Vind het wel weer cool, ook al is het dan al seizoen drie. Het verveelt nog niet :>
|
Citaat:
Spoiler
:cool: |
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Bauer en, hoe heet ze?, de zus van Marie gaan wat met elkaar krijgen denk ik, en ik wil geen spoilers.
p.s geweldige reclame david bauer/frans bauer :D |
Citaat:
David bauer/Frans bauer? volgens mij bedoel je toch echt Jack / Frans ;) |
Citaat:
|
Oeeh, het is echt spannend! (y)
|
Citaat:
|
ik ben benieuwd naar die volgende aflevering,... echt fucking gaaf
|
Vet grof zondag, met die familie van Syed Ali. Hij denkt nog steeds dat zijn zoon dood is....
|
season 3, episode 5.
Spoiler
preview episode 6
Spoiler
|
Citaat:
|
Weet iemand een nieuwsgroep met de laatste 24 episodes? IRC is een beetje klote en mijn vertrouwde bron is ook down. Wachten tot ze op TV komen is ook niet echt een optie...
|
Citaat:
|
Haha, ik had gister met mijn ouders een hele discussie of Jack die kinderen echt zou laten doodschieten :D
|
:eek: zooo spannend! alleen dat gemartel vind ik niet zo leuk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
het is Jack Bauer! hij heeft er alles voor over om dit te stoppen. ;) |
Citaat:
Moet hij over 20 jaar weer twee terroristen bevechten.... :D Of is die te grof? |
Citaat:
Spoiler
|
WAT IS DONNIE (de jager? donnie?) EEN LUL!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Who can blame him?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vertrouwde die gast ook niet helemaal, maar het leek me ook niet verstandig voor haar om midden in de nacht daar ergens langs een snelweg te gaan liften eigenlijk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |