![]() |
En mijn vriend heeft net zijn broertje betrapt:D
|
Citaat:
|
Niet betrapt tijdens masturberen, wel min of meer tijdens de seks.. Niet door mijn ouders.. door zijn moeder.. Argh.. :o
|
Citaat:
Simpel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit, een paar keer bijna ooit. :eek:
Maar als ik ooit zou betrapt worden dan zou het nooit meer hetzelfde zijn bij ons thuis. (n) |
Een keer was ik net te laat en zag het er wel heel erg verdacht uit. Maar natuurlijk is overal wel een goede verklaring voor te bedenken. Maarja, James maakt het er niet gemakkelijker op.
|
Citaat:
Kben denk ik nog nooit betrapt ofzo, of ik ben het vergeten. Wel eens betrapt door de moeder van me toenmalige vriendin toen we bezig waren, maarja, dat gebeurd he :) Citaat:
|
Toen me moeder binnen kwam zag ze me open en blood
Je raad nooit wat ze toen vroeg |
Ik ben nooit betrapt:) wel vaak dat ik moet stoppen met aftrekken omdat mn ouders naar boven komen en dan in mn kamer willen. Best irritant
|
Citaat:
|
En al helemaal als je het dan in je kamer wilt doen en de kamer van mn ouders is naast me dus ze horen alles.
|
Ik ben wel eens door mijn zus betrapt die de badkamer in kwam lopen terweil deze lomp genoeg nog open was,
en mijn vriend is een keer tijdens het neuken betrapt door zusje. |
haha ik heb wel eens gehad dat mijn broertje (toen 12) binnen kwam toen ik net met mijn vriend aan de gang wou gaan. Er was een telefoontje voor mij en ik schok me kapot! Ik zei tegen hem dat ik even geen tijd was en toen ging hij gewoon weg, hij heeft niks doorgehad maar het was wel even super ongemakkelijk haha. De zin was wel even weg daarna!
|
Ik ben wel een keer betrapt door mijn moeder ja. Het was een beetje een frappante tentoonstelling en ik was net een beetje lekker bezig. Mijn moeder had al meerdere malen geroepen dat ik naar beneden moest komen voor het eten wat ik keer op keer negeerde. Toen kwam ze mijn kamer binnenstormen en tja...
Het enige dat ze vroeg toen ik aanschoof aan tafel was "heb je je handen wel gewassen?" :'( |
Ik was mijn handen nooit na het rukken, want dan vind ik ze zo lekker ruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben 2x betrapt door broertje:nono::bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
xD hahah :$ ach ja niet meer dan 2x :P |
Ik ben nooit echt betrapt. Mijn oud er s weten wel dat ik me aftrek volgens mij. Mijn mam heeft zelfs een doos tissues naast mijn bed gelegd... Raar?
|
Veegde je het af aan het dekbed?:P Dan snap ik het wel.
|
Nee op mijn hand en dan naar de kraan. Weg met die zooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
anders is er serieus iets mis met jou en je vader |
Citaat:
|
Betrapt door de buurvrouw... Jaartje geleden denk ik hahaha, maar weet eigenlijk nog steeds niet zeker of ik nou echt betrapt ben. Ze zei wel ''Oh'' bij het binnenlopen van mijn kamer, maar ja, who knows?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |