![]() |
Che Guevara
MoonMonkey poesiefox Anneee Dminor Mathfreak ;) ......;) (zoiets iig) Bethameson (zoiets iig :)) nare man de communiceerbeer Evito dat zijn voor mij een paar bepalende personen, maar dr zijn dr nog veel meer |
Citaat:
Het punt is dat het dat bij mij niet echt is.. Het is gewoon: van wie lees jij de meeste posts? Toch?:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees van sommige mensen meer posts dan van Morgan, Leonoor of nare man, maar die blijven gewoon niet hangen. Deze drie mensen posten regelmatig, maar niet über-vaak, dus dat heeft er misschien wel íets mee te maken, maar is niet alles bepalend... Iemand die über-vaak post is in mijn optiek niet meteen bekend, de posts moeten ook inhoud hebben... |
Citaat:
Maar ik bedóelde wel hetzelfde als jou:p |
Open een nieuwe topic en laat iedereen over deze 6 eigenschappen beoordelen
1) de beruchtsten 2) de kwalitatief besten 3) de topspammers 4) de lieverdjes 5) de arrogante zelfoverschatters 6) de grappigen |
[QUOTE]Wawl schreef op 24-05-2003 @ 23:08:
[B]:) Dank jullie allemaal. :) QUOTE] Je wordt er helemaal gelukkig van of niet. Voor mij ben jij ook de enige bekende tot nu toe, na je opmerking jij weet niet wat houden van is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De nieuwe, verbeterde lijst: nare man ******** de abt van sion de communiceerbeer vreselijke fout Wawl MoonMonkey Betamethason Evil-Cherry WolterB Talon BARON Fortuynist poesiefox Milk Secreet Optima cartman666 Knutselsmurfie :p |
Citaat:
|
iedereen vergeet stipje! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik bedoelde ik met dat ik van die persoon hou omdat ik verliefd op die persoon was in 1 dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zijn er andere zeikerds :p |
Citaat:
Maar ik was d'r ook vergeten hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die valt niet te vergelijken... |
Maar hoe was ze dan? Hip,lief, punk, stout, spammer, grappig?
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, betsy kunnen we ook wel tot de forumlegendes rekenen. |
Citaat:
|
Evito natuurlijk! *buigt voor Evito*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whoei, ik ben een paar keer genoemd, én ik ben een fenomeen!:D
Mijn lijstje (meer dan drie): Poesiefox Morgan nare man leonoor Anneee ...;) king112 (maar waar is die eigenlijk gebleven de laatste tijd?) Evito en Andijvie en DutchECK natuurlijk, maar die ken ik ook irl, dus die tel ik niet mee:P |
-HADES
-Nare Man -Optima Of loop ik achter? Mijn gouden forummer is nog altijd Michel Gerver . Weet iemand hoe het die gast vergaat? |
Citaat:
|
hmm lastig...
maar goed, ik denk de 3 namen die het eerst bij me opkomen de volgende zijn, in aflopende volgorde: - Secreet: zoals ik laatst al zei in een andere topic, zij staat garant voor: "leuke topics, goeie humor (meestal :p ), orginaliteit, mooie gedichten" en ze staat voor 't forum, iig toen 't nog niet overspoeld werd met beleid en zoveel leden dat je elke week dezelfde topics ziet (zoals deze topic, dit is volgens mij al nr.4 in 2 maanden) en natuurlijk is 't gewoon een geweldige meid irl... :o - Jon: reden lijkt me duidelijk, en gewoon omdat hij vroeger altijd op de chat z'n ideeen liet zien, en het forum er 1 van was :o - Flem/Hades: mag ik denk ik wel gelijk zetten, ok, ze verschillen wel, maar uiteindelijk hadden ze 't zelfde doel, irriteren, en soms nog grappig ook :> |
Citaat:
ik heb hem al heel lang niet gesproken... (n) |
Citaat:
Zo een die je in je sig mag zetten :D.. Dan hoor ik er ook een keer bij. |
Citaat:
iemand zijn msn ofzo? |
degene die ik he meeste zie is morgan :)
|
FUCK.
Niemand noemt mij! :( Ik moet toch maar eens weer meer gaan forummen... |
Citaat:
|
heej ff serieus ..
ik en aaaaaaart... Fleet Admiral zijn de bekenste hier .. alleen omdat we geen hielenlikkers en slijmballen zijn worden we niet opgenoemt SUCK THE WORLD OF SUCKERSSSSSS afin ... STFU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet wat voor effect het op jouw heeft maar ik blijf er vrij nuchter onder. :o Bepaalde mensen leven hier en als hun naam hier wordt genoemt Verhoogt spontaan hun zelf vertrouwen .... :D :rolleyes: |
Citaat:
*kusje geeft* |
Citaat:
Geen idee hoe ik daarop kom ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |