![]() |
op me schouders...tijdens het kanoen in de ardennen....en gelukkig zat me lieve vriendinnetje gister bijna niet aan me schoudertjes ;)
|
Ik ben iets donkerder getint waar mijn kleren niet zitten.
|
ik ben een beetje verbrand in mn nek, heb gisteren de hele dag buiten gestaan omdat ik scheidsrechter was bij de sportdag bij mij op school. Maar omdat ik de hele tijd dezelfde kant op moest kijken is mn nek maar aan 1 kant verbrand, de andere kant is gewoon wit :/.
|
nou ik schreef eerder dat ik erg verbrand was, en dat de dokter iets van zonneallergie zei. Nu is dus alles aan het vervellen. :( en niet zo'n beetje ook......
|
Citaat:
|
Schouders een beetje zie ik net
achjah. Gaat wel weer over |
nog steeds nergens
|
echt op de meest rare plaatsen ;) :confused:
:eek: |
en erg trouwens.... en dan heb je van die leuke vrienden die dan allemaal ff op de verbrande plekken moeten slaan of krabben :( :mad:
|
Op m'n gezicht ook kom ik net achter :o
|
Citaat:
|
Ik ben gister overal verbrand, doet zeer!
|
Citaat:
|
|
nergens, terwijl ik zondag toch 2,5 uur in de zon heb liggen bakken :)
|
Nek, neus, armen beetje. En mijn benen staan letterlijk in de fik.
|
Beetje mijn bovenarmen. Voor de rest is alles gewoon perfect bruin. (y)
|
Snik, ik kom niet genoeg buiten. :(
|
Citaat:
|
nergens nog :confused: maar ik lig ook niet echt in de zon ofzo.
|
Nergens.
|
uuw.. ik had mn gezicht niet goed ingesmeerd en toen ik mn wenkbrauwen er savonds afhaalde (kscheer en teken ze) zaten er witte lijntjes en de rest er omheen was rood :eek: :o maar als k ze gewoon weer teken valt het niet op dat het een beetje verbrand is:p
voor de rest is alles gewoon bruin geworden |
Onder mn ogen... Verder ben ik niet verbrand, sta alleen helemaal onder de uitslag, waarschijnlijk zonneallergie :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |